کارلتو سرمربی رئال مادرید شد

باشگاه رئال مادرید کارلو آنچلوتی را به عنوان جانشین زین الدین زیدان انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ بعد از گذشت چند روز از استعفای زین الدین زیدان، مدیران رئال مادرید با آنچلوتی برای هدایت این باشگاه به توافق رسیدند تا برای سه فصل آینده روی نیمکت کهکشانی ها بنشیند.

کارلتو بعد از قطعی شدن این انتقال در بیانیه ای کوتاه گفت: من از حضور در باشگاه اورتون لذت می بردم، اما فرصتی غیرمنتظره برای من فراهم شد و فکر می کنم در حال حاضر این انتقال تصمیم مناسبی برای من و خانواده ام است. من به رئال مادرید ملحق خواهم شد.

بازگشت پس از شش سال

آنچلوتی پیش از این در دو فصل 13-2014 و 15-2016 سرمربی رئال مادرید بوده که به همراه این تیم افتخارات زیادی را کسب کرده است. اکنون کارلتو بعد از گذشت شش سال به رئال برگشته تا خاطرات شیرین گذشته را به همراه این تیم تکرار کند. آنچلوتی در این شش سال هدایت تیم هایی چون بایرن مونیخ، ناپولی و اورتون را به عهده گرفت که به همراه بایرن مونیخ موفق به فتح بوندسلیگا نیز شد.

افتخارات کارلتو با رئال

آنچلوتی به همراه رئال قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ، کوپا دل ری ، سوپرجام اروپا و جام باشگاه های جهان را در کارنامه دارد. او در رئال مادرید رکورد 51 پیروزی را ثبت کرد و به یک رکورد جهانی دست یافت. همچنین در سال 2014 موفق به ثبت 22 پیروزی پیاپی به همراه این تیم شد.

قهرمانی اروپا پس از یازده سال

کارلتو موفق شد رئال مادرید را پس از یازده سال قهرمان اروپا کند و با شکستن این طلسم راه را برای قهرمانی های دیگر این تیم در لیگ قهرمانان اروپا باز کند اتفاقی که با برتری 1-4 کهکشانی ها برابر اتلتیکو مادرید رقم خورد.

مقدمات خروج از رئال

آنچلوتی در فصل دوم حضورش در رئال افتخارات چندانی را بدست نیاورد و بهترین دستاوردش نایب قهرمانی در لالیگا بود. حذف از لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس عامل اصلی جدایی آنچلوتی از رئال بود و باعث شد او بعد از دو فصل با کهکشانی ها خداحافظی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =