پافشاری سران عربی برای دستیابی به غنی سازی در سطح ایران

یک سناتور آمریکایی فاش کرد سران کشورهای عربی خواهان غنی سازی در سطح مجاز برای ایران شده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز به نقل از تایمز اسرائیل، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکایی فاش کرد سران عرب پنهانی به او پیام فرستاده اند که بر این مسأله پافشاری دارند تا به آن‌ها نیز اجازه داده شود تا به همان میزانی که جامعه جهانی به ایران اجازه داده، به آن‌ها نیز اجازه داده شود تا غنی سازی کنند.

سناتور لیندسی گراهام، در سخنانی از قدس اشغالی گفت: منطقه شاید روزی در خصوص برنامه‌های غنی سازی اورانیوم در سراسر خاورمیانه بیدارشود.

او در ادامه مدعی شد: در صورتی که جهان یکصدا در برابر ایران بایستد، می‌شود از مسابقه تسلیحات هسته‌ای در منطقه جلوگیری کرد.

او در ادامه اظهارات بی اساس خود مدعی شد تهران باید به سبب رفتار ناپسند خود بخاطر غنی سازی اورانیوم که رکورد زده، باید احساس درد بیشتری داشته باشد.

سناتور گراهام همچنین در ادامه اتهام پراکنی‌های خود مدعی شد: دیدگاه اسرائیل و کشورهای عربی در خصوص توافق هسته‌ای ایران یکسان است و نمی‌توان به ایران در زمینه غنی سازی اعتماد کرد.

گراهام با تکرار ادعاهای مقامات آمریکایی گفت: ایران قادر است تا بزرگترین دولت حامی تروریسم در جهان باشد و هیچ چیزی نمی‌تواند تا مانع آن شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =