پاسخگوی سوالات دانشجویان باشید

جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواستند با حضور در میان دانشجویان، پاسخ گوی سوالات آنها بوده و به ارائه برنامه‌های‌شان حول نکات آنها بپردازند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، جمعی از تشکل‌های دانشگاه تهران خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نامه‌ای نوشتند. این نامه با فرموده امام خمینی (ره) آغاز شده است که دانشگاه به جهت نقش ویژه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خود، همواره از اهم امور و مبدأ همه تحولات جامعه است.

متن نامه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

نامزدهای محترم سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، سلام علیکم؛

اکنون که موقف تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری است، هر یک از شما با حضور در نشست‌های متعدد به ارائه برنامه و دیدگاهتان حول مسائل و چالش‌های امروز کشور، می‌پردازید. یکی از اقتضائات انتخاب صحیح، ترسیم صحیح نظام مسائل کشور و پرداختن به اولویت‌ها و راهکارهای واقعی و متناسب با ظرفیت‌ها، به دور از شعارزدگی می‌باشد.

دانشگاه به عنوان مکانی که در فضایی علمی و دور از سیاست‌زدگی، رسالت مواجهه‌ی تخصصی با مسائل و ارائه‌ی راه‌حل واقعی برای ابعاد مختلف چالش‌های جامعه را دارد، می‌تواند بستر مناسبی برای به بحث گذاشتن برنامه‌ها و راهکارهای افرادی که خود را برای ریاست دولت دارای صلاحیت می‌دانند، فراهم کند.

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران، به پشتوانه‌ی بدنه‌ی دانشجویی جوان و دغدغه‌مندشان که به تعبیر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، قوه‌ی متفکره‌ی ملت و متولیان حل مسائل کشورند، زمان زیادی را صرف شناخت مسائل کشور و رویکردهای متفاوت حل آنها کرده‌اند و آمادگی این را دارند که در نشستی دانشجویی میزبان نامزدهای ریاست جمهوری باشند و امکان بیان دغدغه‌ها و طرح سوالاتشان از کاندیداها فراهم شود.

قطعا برگزاری چنین جلسه‌ای در فضایی دانشجویی و دور از مرزبندی‌های جناح‌های سیاسی، می‌تواند جامعه را در راستای انتخابی جامع و دقیق یاری کرده و با ترسیم صحیح ابعاد مختلف مسائل واقعی کشور و ایجاد بستر مناسب برای ارائه‌ی برنامه‌های تخصصی انتخاباتی، امکان تشخیص طرح‌های مدون و عملی از شعارهای غیرتخصصی و سطحی را فراهم کند.

در همین راستا، ما جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران، از شما دعوت می‌کنیم تا با حضور در میان دانشجویان، پاسخ گوی سوالات آنها بوده و به ارائه برنامه‌های‌تان حول نکات آنها بپردازید.

ومن الله التوفیق

انتهای پیام/

کد خبر: 1098033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =