دانشگاهیان پیشنهادات خود را برای بودجه ۱۴۰۱ به مجلس ارائه دهند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از جامعه دانشگاهی درخواست داریم نظرات و پیشنهادات خود را درباره بودجه ۱۴۰۱ به مجلس ارائه دهند تا بودجه ریزی این مراکز عملیاتی تدوین شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، اقبال شاکری در دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، گفت: مجلس شورای اسلامی به موضوع شرکت های دانش بنیان ورود کرده و این رویه ادامه خواهد داشت.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: لایحه حمایت از تولیدات شرکت های دانش بنیان در مجلس تصویب شده است که برای این امر ردیف های بودجه ای بسیار خوبی دیده شده است. همچنین براساس این لایحه حمایت های بسیار خوبی از شرکت های دانش بنیان انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در ردیف ها و تبصره های بودجه ای اصلاحات را به سمت دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و شرکت های دانش بنیان سوق داده تا از این طریق بتوانیم از این بخش ها حمایت کنیم.

شاکری خاطرنشان کرد: از جامعه دانشگاهی درخواست داریم نظرات و پیشنهادات خود را برای بودجه سال ۱۴۰۱ به مجلس اعلام کنند تا این موضوعات محور کار فعالیت های بودجه ای مجلس قرار گیرد.

وی درخصوص جایزه لجستیک و زنجیره تامین نیز گفت: این جایزه مدل جدیدی را در کشور گسترش می دهد و باتوجه به اینکه شرکت ها با حضور در این جایزه می توانند ارزیابی شوند بنابراین زمینه فرق نقاط ضعف شرکت ها فراهم می شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برگزاری جایره لجستیک و زنجیره تامین کار بسیار ارزنده و مهمی است و شرکت ها با حضور در این جایزه خود را در معرض ارزیابی علمی قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =