آلتیما ۲۰۲۱؛ جذاب‌ترین سدان خانوادگی نیسان

آلتیما ۲۰۲۱ یکی از جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین سدان های خانوادگی نیسان است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، آلتیما ۲۰۲۱ یکی از جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین سدان های خانوادگی نیسان است. این خودرو دارای پیشرانه تمام چرخ و یک موتور توربوشارژ فشرده سازی متغیر است که نیسان اجازه نمی‌دهد آن‌ها با هم جفت شوند.

VC-Turbo در این خودرو برای اهداف ورزشی تنظیم شده است. در حالی که آلتیما به اندازه هوندا آکورد یا مزدا ۶ جذاب  نیست، اما امکانات بسیار راحتی دارد و دارای امکانات کمک‌ راننده و ویژگی‌های محبوب زیادی است. موتور چهار سیلندر استاندارد و جعبه دنده آن  قدرت پیشرانه الهام بخشی را ایجاد نمی‌کند، اما این ترکیب بسیار کم مصرف است. واقعیت این است که آلتیما ۲۰۲۱ خوب است، اما عالی نیست و این هیچ اشکالی ندارد.

 آلتیما ۲۰۲۱ تعداد اندکی تغییرات کوچک داشته است، پیشرانه ۲.۰ لیتری متراکم توربو فشرده سازی دیگر در بالاترین مدل پلاتین موجود نیست. نیسان با بسته جدید ۱۸۰۰ دلاری SV Premium دارای کروز کنترل تطبیقی ​​، صندلی‌های جلوی گرم شونده، کمکی برای حفظ مسیر، دکمه تعویض چرم و فرمان، دستیار ProPilot و سانروف است.

معرفی جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین سدان نیسان؛ آلتیما ۲۰۲۱ خطری جدی برای رقبا!

برخلاف رقبایی مانند آکورد و تویوتا کمری، آلتیما ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند که شامل پیشرانه تمام چرخ و موتور منحصر به فرد VC-Turbo است. اگرچه محاسبه مزایای مورد دوم دشوار است، اما سیستم چهار چرخ متحرک ۱۴۰۰ دلاری ممکن است خریداران سدان را که در Snowbelt زندگی می‌کنند، جذب کند.

معرفی جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین سدان نیسان؛ آلتیما ۲۰۲۱ خطری جدی برای رقبا!

در کنار سیستم تعلیق تنظیم شده اسپرت و چرخ‌های ۱۹ اینچی، رانندگی این سدان خانوادگی را بیشتر سرگرم می‌کند، SR دارای ویژگی‌های مطلوبی است که شامل صندلی راننده برقی هشت طرفه، Apple CarPlay و Android Auto، یک پشت آمپری دیجیتال به روز شده است.  آلتیما دارای یک موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری ۱۸۸ اسب بخاری استاندارد است که با گیربکس اتوماتیک متغیر مداوم (CVT) جفت می‌شود. توربوشارژ چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ با قدرت مجهز به ۲۴۸ اسب بخار قدرت می‌دهد و از CVT نیز استفاده می‌کند.

معرفی جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین سدان نیسان؛ آلتیما ۲۰۲۱ خطری جدی برای رقبا!

در حالی که نیسان از فن آوری نوآورانه تراکم متغیر پشتیبانی می‌کند، تنها موتور ۲.۵ لیتری را می‌توان با پیشرانه تمام چرخ داشت. البته پیشرانه استاندارد چهار سیلندر و چهار چرخ متحرک، غیر قابل توجهی داشت. موتور VC-Turbo سرعت Altima را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. با وجود موتور توربوشارژ غیرمتعارف و چهار چرخ متحرک غیرمعمول، نیسان به هیچ وجه به اندازه مزدا ۶ یا تقریباً هر آکورد دیگر سرگرم کننده نیست.

معرفی جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین سدان نیسان؛ آلتیما ۲۰۲۱ خطری جدی برای رقبا!

آلتیما SR سیستم تعلیق تنظیم شده اسپرت و چرخ‌های ۱۹ اینچی را دریافت می‌کند که در بخش‌های پیچ خورده جاده آن را بیشتر سرگرم می‌کند. با این حال، این ارتقا کیفیت سواری موجود در مدل‌های معمولی آلتیما را نیز کاهش می‌دهد. سیستم فرمان آن طبق استانداردهای خانوادگی سدان دقیق بوده است. 

در داخل آن، کابین آلتیما داشبورد بسیار کاربر پسند است، مواد داخلی  بسیار متفاوت است، اما در مقایسه با نسل قبلی آلتیما، همه چیز پیشرفت قابل توجهی دارد.صندلی‌های جلو می‌توانند انواع متنوعی از بدنه را در خود جای دهند، اما تا حدی پشتیبانی کمر بیش از حد تهاجمی است. صندلی‌های بزرگ عقب با فضای کافی برای پا بسیار راحت هستند.

به راحتی می توان شش کیف دستی را در صندوق عقب آلتیما و ۱۷ کیف را در مجموع با صندلی‌های عقب جمع کرد. متاسفانه صندلی‌های عقب نیسان کاملاً صاف تا نمی‌شوند و باید با استفاده از دستگیره‌هایی در صندوق عقب آزاد شوند که این کار ناخوشایند است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =