بیانیه جمعی از نمایندگان در تقدیر از نظارت‌های میدانی رئیس مجلس

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای، از نظارت‌های میدانی رئیس مجلس تقدیر کردند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیانیه مجمع نمایندگان استان ایلام همراه با عده دیگری از نمایندگان، در تقدیر از سفرهای استانی و نظارت میدانی رئیس مجلس قرائت شد.

در این بیانیه آمده است:

«تشکیل مجلس یازدهم با حضور نمایندگان شریف، شجاع و انقلابی بارقه های امید را در دل های مردم عزیز کشورمان زنده کرده است. حضور میدانی شخص اول قوه مقننه به همراه نواب رئیس و رؤسای کمیسیون ها در دورترین روستاها و مناطق محروم کشور برای نظارت موثر و حل مشکلات مردم حلقه مفقوده فرآیند خدمتگزاری است که به لطف الهی با جدیت تمام از جانب مجلس یازدهم در حال انجام است.

روز دوشنبه هفته جاری مردم غیور مرزدار و شهیدپرور استان ایلام میزبان ریاست محترم مجلس، ریاست محترم کمیسیون کشاورزی، ریاست کمیسیون عمران و سایر همکاران بودند. میهمانان عزیز در بازدیدها و نظارت میدانی و جلسات اداری که در قدمگاه شهدای ایلام برگزار شد از نزدیک با برخی چالش ها و مسائل مردم آشنا شدند.

مجمع نمایندگان استان ایلام به نمایندگی از عموم مردم ولایتمدار لازم می داند از تشریف فرمایی مهمانان عزیز و در رأس آن جناب آقای دکتر قالیباف سپاسگزاری ویژه به عمل آورند. امیدواریم با شناختی که در این سفر از ظرفیت ها و مشکلات مردم استان ایلام به وجود آمد شاهد اقدامات جهادی از طرف نمایندگان مجلس انقلابی برای رفع موانع توسعه و پشتیبانی ظرفیت های مغفول مانده استان باشیم».

انتهای پیام/

کد خبر: 1098729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =