از تغییر نام ورزشگاه بایرن مونیخ تا غایبان بزرگ جام ملت‌ها

رقابت های فصل جدید جام ملت های اروپا از جمعه شب آغاز خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مسابقات یورو ۲۰۲۰ که قرار بود تابستان سال گذشته برگزار شود و به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان این اتفاق نیفتاد، حالا با یکسال تاخیر از جمعه شب با مصاف ایتالیا و ترکیه آغاز خواهد شد.

بجز تاخیر یکساله در برگزاری یورو، این مسابقات مانند همیشه اخبار داغ خود را به همراه داشته است. شاید جالب ترین خبر به تغییر نام ورزشگاه اختصاصی بایرن مونیخ برای این مسابقات مربوط باشد. خبری که نشریه بیلد آن را افشا کرد و علت آن را هم مسائل مالی مربوط به یورو برشمرد. طبق این گزارش در طول مسابقات نام "آلیانز آره‌نا" از این استادیوم کنار گذاشته شده و با نام "مونیخ فوتبال آره‌نا" شناخته خواهد شد.

مانند هر تورنمنتی، این دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا، غایبان سرشناسی خواهد داشت که از مهمترین آنها میتوان به دونی فن دبیک هافبک هلندی منچستریونایتد اشاره کرد که با مصدومیت بدموقع فصل ناکام خود را تکمیل کرد. فدراسیون فوتبال هلند با تایید این خبر، توضیحات بیشتری درباره مصدومیت این بازیکن ارائه نداده است.

دژان کولوسفسکی هافبک خلاق تیم ملی سوئد دیگر ستاره غایب این رقابتهاست که به دلیل ابتلا به کرونا نخواهد توانست در یورو حاضر شود. نگرانی‌ها در این خصوص تنها به غیبت تاثیرگذار کولوسفسکی محدود نمی‌شود چرا که این بازیکن در اردوی تیمش حضور داشته و احتمال دارد چند بازیکن تیم ملی سوئد را هم مبتلا کرده باشد. سرخیو بوسکتس هافبک باتجربه اسپانیا دیگر چهره نامداری است که به دلیل مثبت شدن تست کرونا در این مسابقات حضور نخواهد داشت. قرار است برایس مندس، هافبک سلتاویگو جایگزین او باشد.

از همه اینها مهمتر، احتمالا ستاره تیم ملی ایتالیا با حکم کمیته انضباطی فوتبال این کشور از مسابقات یورو محروم شود. کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا در حال تحقیق روی پرونده ای هستند که مربوط به لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه تیم ملی ایتالیا است. این بازیکن متهم به ترغیب دژان کولوسفسکی، ستاره جوان و سوئدی یوونتوس برای تغییر مدیر برنامه و همکاری با ایجنت خودش شده و ممکن است در آستانه آغاز رقابت های یورو ۲۰۲۰، شرایط برای کاپیتان دوم آتزوری دشوار بشود.

همزمان با آغاز یورو ۲۰۲۰، جام ملت های آمریکای جنوبی یا همان کوپا آمه ریکا نیز آغاز خواهد شد تا جهان فوتبال شاهد دو تورنمنت بزرگ باشد و فرصتی جذاب برای لذت بردن از فوتبال در اختیار علاقمندان به این رشته ورزشی قرار بگیرد. اتفاقی که قطعا باعث رقابت ضمنی اروپا و آمریکای جنوبی خواهد شد چرا که دو قاره همواره در تلاش برای نشان دادن سطح بالای خود نسبت به یکدیگر هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =