کاهش کیفیت هوا در برخی نقاط کشور از اواسط هفته

کارشناس هواشناسی گفت: از سه شنبه در برخی نقاط کشور به ویژه زابل وزش باد شدید رخ خواهد داد که سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، صادق ضیائیان کارشناش هواشناسی با بیان اینکه در ۵ روز آینده آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم است گفت: طی روزهای فردا و پس فردا در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: در این مدت در برخی نقاط سواحل دریای خزر نیز بارش پراکنده انتظار می‌رود.

ضیائیان اظهار کرد: از روز سه شنبه در برخی نقاط کشور به خصوص منطقه زابل وزش باد شدید رخ خواهد داد که در برخی نقاط سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: طی سه روز آینده در مناطقی از ایلام، خوزستان و بوشهر، وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی نقاط احتمال خیزش گرد و خاک و غبار آلود شدن هوا وجود دارد.

او اظهار کرد: در سه روز آینده خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج و متلاطم است و روز یکشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

کارشناس هواشناسی درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین دمای تهران به  ۳۸ و کمترین آن به ۲۶ درجه می رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =