واکنش پزشکیان به درخواست حمایت از برخی کاندیداها

مسعود پزشکیان نماینده اصلاح‌طلب مجلس در پاسخ به درخواست‌ها برای حمایت از برخی کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: آدم باید چیزی از کسی ببیند که دفاع کند؛ خیال می‌کنند که من دنبال پست و مقام هستم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، مسعود پزشکیان نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در پست اینستاگرام خود در خصوص انتخابات عنوان کرده است: «خیلی‌ها فشار می‌آورند که بیایید از فلانی دفاع کنید و وعده می‌دهند که در دولت احتمالی حضور خواهی داشت!! اما آدم باید چیزی از کسی ببیند که دفاع کند؛ خیال می‌کنند که من دنبال پست و مقام هستم!!»

به نظر می‌رسد منظور او از "فلانی" محسن مهرعلیزاده یا عبدالناصر همتی دو کاندیدای اصلاح طلب انتخابات است.

این درحالیست که هم مهرعلیزاده و هم همتی در مناظره‌ها و رقابت‌های انتخاباتی ضعیف ظاهر شده و اظهارات آنها خصوصا در مناظره‌های اول و دوم، انتقاد برخی چهره‌های اصلاح‌طلب را هم به دنبال داشته است.

مهرعلیزاده و همتی در دو مناظره گذشته بجای پرداختن به برنامه‌ها و راهکارهای خود، بیشترین حملات را به سید ابراهیم رئیسی داشتند.

اسماعیل دوستی فعال سیاسی اصلاح‌طلب ازجمله منتقدین به اظهارات این کاندیداها در مناظره اول بود که در خصوص سخنان مهرعلیزاده گفت:‌ آقای مهرعلیزاده باید از اصلاح‌طلبان و مردم و آقای رئیسی بابت اظهاراتش عذرخواهی کند.

محسن مهرعلیزاده در مناظره اول از عبارت «سندروم پست بیقرار» برای آقای رئیسی استفاده کرد و اظهار داشت مدرک تحصیلی وی ششم ابتدایی است.

عبدالناصر همتی نیز در اظهار نظرهای تبلیغاتی خود، چنداشتباه داشته است که آخرین آنها در پست توئیتر وی در روز گذشته بود که برای حمله به سعید جلیلی، از تصویر مائو رهبر سابق چین استفاده کرد ولی اشتباها آن را رهبر کره شمالی معرفی کرد.

این توئیت با توجه به اینکه همتی سابقه انتخاب به عنوان سفیر ایران در چین را هم داشته، با بازتاب‌های زیادی در فضای مجازی روبرو شد که همتی را مجبور به عذرخواهی کرد.

همتی همچنین بارها سید ابراهیم رئیسی را به هزینه زیاد برای سفرهای استانی و نیز استفاده از هواپیمای شخصی برای سفرهای انتخاباتی متهم کرد ولی فیلم حضور آقای رئیسی در هواپیمای عمومی برای سفر اخیر خود به خوزستان، خلاف آن را نشان داد.

مواضع، برنامه‌ها و کارنامه‌ آقایان مهرعلیزاده و همتی تاکنون نتوانسته نظر طیف گسترده‌ای از گروه‌ها و شخصیت‌های اصلاح‌طلب را برای حمایت جلب کند و به نظر می‌رسد پیام اینستاگرامی پزشکیان نیز در همین راستا باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099124

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =