فریبا: استقلال نیازمند آرامش است

پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: استقلال به آرامش نیاز دارد و باید تمرکز خود را برای مسابقاتی بگذارد که هنوز برای این تیم باقی مانده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، «بهتاش فریبا» اظهار داشت: هواداران استقلال انتظار دارند تیم محبوبشان موفق باشد و باید در این راه همه کمک کنند و کاری کنند تا تیم در مسیر موفقیت، به دور از حاشیه باشد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به صورت دسته‌جمعی استعفا دادند، اتفاق خوبی نبود و باعث ایجاد حاشیه شد هر چند در این باره باید اطلاع رسانی شود و به طور کامل تمام اتفاقات را شرح دهند.

فریبا تصریح کرد: استقلال در لیگ برتر بازی دارد، در جام حذفی باید به مصاف رقبا برود و در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبای خود رفته است؛ تمامی این شرایط باید لحاظ شود.

وی تاکید کرد: استعفای هیات مدیره باشگاه استقلال در روند تیم نیز تاثیر می‌گذارد و من به عنوان عضوی از خانواده استقلال اعتقاد دارم نباید آسیبی به تیم وارد شود.

مربی اسبق استقلال اعلام کرد: استقلال بازیکنان خوبی دارد هر کدام از این بازیکنان در ایران از بهترین‌ها هستند و کیفیت فنی بالایی دارند. یکی از کمبودهای استقلال نداشتن بازیکن وینگر است که درباره‌اش حرف زده‌ام.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: برای تیم ملی در بازی‌های انتخابی جام جهانی آرزوی موفقیت دارم، تیم ملی مسابقات حساسی را در پیش دارد و باید به مرحله بعدی صعود کند. رفتن به جام جهانی باعث خواهد شد در بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال جهان حضور داشته باشد و همه دوست دارند این اتفاق رخ داده و بتوانیم از سد رقبای خود همچون عراق بگذریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =