حال خانواده‌ها به دلیل مشکلات معیشتی خوب نیست/ گوش مردم از شعارها پر است

مجری صدا و سیما گفت: در حال حاضر متاسفانه شاهد هستیم که حال خانواده‌ها به دلیل مشکلات معیشتی خوب نیست و این مشکلات طوری گریبان خانواده‌های ایرانی را گرفته است که بسیاری در آستانه فروپاشی هستند.

راحله امینیان مجری صدا و سیما که اجرای برنامه صبحگاهی «صبح تهران» و برنامه عصرگاهی «به خانه برمی گردیم» را عهده دار بوده است در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز اظهار کرد: در مناظراتی که تاکنون بین نامزدها برگزار شد متاسفانه مهمترین چیزی که به آن توجه نشد فرهنگ بود، اما من از دریچه‌ی نگاه عضوی از جامعه اعلام می‌کنم که هرکدام از این کاندیداها که قرار است با انتخاب مردم رئیس جمهور کشور شوند باید در مرحله اول درد مردم را واقعا فهمیده و حس کنند نه در قالب حرف شعاری و جملات انتخاباتی که گوش مردم از ان پر است.

امینیان ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر مهمترین مشکل مردم ایران مشکل معیشت است، مراکز مشاوره پر شده از طلاق‌هایی که هنگامی که ریشه یابی می‌شوند به مشکلات معیشتی و اقتصادی برمی‌خورند که باعث از هم پاشیدن خانواده‌ها می‌شود و باید به این نکته توجه کرد که جامعه‌ای که در آن خانواده از سلامت لازم برخوردار نباشند آن جامعه ویران خواهد شد.

این مجری برجسته تلویزیون در ادامه اظهار داشت: توقع من از رئیس جمهور آینده این است که مشکلات معیشتی خانواده‌های ایرانی را دریابد، که اگر به این مشکلات رسیدگی شود مشکلات فرهنگی و همچنین تمام موانعی از این دست که در این کشور وجود دارد نیز برطرف خواهد شد.

وی ضمن بیان مطلب فوق افزود: در درجه اول، به دلیل حوزه کاری که دارم، نگاهم به خانواده است و در حال حاضر متاسفانه شاهد هستیم که حال خانواده‌ها به دلیل مشکلات معیشتی خوب نیست و این مشکلات گریبان خانواده‌های ایرانی را گرفته است.

امینیان اذعان کرد: هنگامی که در جامعه حال خانواده‌ای خوب نباشد، نمی توان از آن جامعه توقع پیشرفت در مسائل فرهنگی، اجتماعی، علمی، سیاسی و روانی داشت و این امر مهمترین دغدغه‌ی من است.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت تریبونی که در اختیار دارد جهت اقناع مردم برای مشارکت در انتخابات بیان کرد:  نظر من همان نظر مقام معظم رهبری است که فرمودند دغدغه‌ی ایشان نیز مشارکت حداکثری مردم است و اینکه هر کدام از این هفت کاندیدایی که تصدی پست ریاست جمهوری را برعهده می‌گیرند برای من فرقی نمی‌کند، اما در برهه حساس کنونی و از جنبه داخلی و بین المللی مشارکت حداکثری برای اقتدار این کشور بسیار ارزشمند است.

وی اضافه کرد: من نیز در حد توانم در برنامه‌هایی که اجرا داشتم تلاش کردم که مردم را به عنوان یک مطالبه گر قانع کنم که به صحنه بیایند و فرد مورد نظرشان را انتخاب کرده و سپس از او مطالباتشان را نیز بخواهند.

پایان پیام/

کد خبر: 1099179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =