اعتراف استراتژیست‌های دنیا به شکل‌گیری تمدن اسلامی با محور ایران

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: استراتژیست‌های دوست و دشمن بر این عقیده‌اند که تمدن اسلامی رو به شکل‌گیری بوده و محور آن جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران؛ محمدحسن قدیری‌ابیانه در سلسله نشست‌های تخصصی دولت جوان حزب‌اللهی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با موضوع انتخابات ۲۸ خرداد و نگاه دولت‌های غربی و غرب‌گرایان از سامانه جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد به صورت برخط برگزار شد، گفت: ایران کشوری مهم و وسعت آن از کشورهای انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا بیشتر است.

وی با بیان اینکه مجموع نفت و گاز ایران از هر کشوری در جهان بیشتر است، اضافه کرد: ایران دارای موقعیتی استراتژیک بوده و از نظر جهانی به‌عنوان کشوری مستقل بزرگ و ثروتمند اسلامی و ضدآمریکایی شناخته می‌شود.

سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا عنوان کرد: اگر کشورهای اسلامی متحد و به ابرقدرت تبدیل شوند، هیچ قدرت دیگری در جهان نمی‌تواند آنها را تهدید کند.

غرب از دیرباز منابع کشورهای اسلامی را غارت می‌کرد

قدیری‌ابیانه بیان کرد: غرب از دیرباز منابع کشورهای اسلامی را غارت می‌کرده و اکنون نیز مانند گذشته سیاست تفرقه‌افکنی و تجزیه کشورها را پیش گرفته و بعضی از آبادانی غربی‌های استعمارگر نیز از غارت آنهاست.

وی با بیان اینکه دشمن، ایران را به عنوان محور این قطب بزرگ اسلامی می‌داند، یادآور شد: امروز نفوذ ایران فراتر از مرزها رفته و صاحب نفوذ معنوی در بین سایر کشورهای منطقه است. استراتژیست‌های دوست و دشمن بر این عقیده‌اند که تمدن اسلامی رو به شکل‌گیری بوده و محور آن جمهوری اسلامی ایران است.

سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا متذکر شد: آمریکا برای ضربه‌زدن به سایر قدرت‌های جهان که برای تولیدات و مصارف مختلف در صنعت خود به نفت احتیاج دارند باید بر نفت منطقه مسلط شود و از آنجا که ایران به هیچ‌وجه تسلیم آمریکا نمی‌شود، هدف آمریکا برای سرنگونی قرار می‌گیرد.

قدیری‌ابیانه تشریح کرد: آمریکا قصد دارد با سرنگونی ایران و تجزیه آن از پیشرفت سایر کشورهای منطقه و چندقطبی شدن جهان جلوگیری کند؛ بنابراین باید بدانیم دشمن چه هدفی دارد.

آمریکا دنبال رئیس جمهور بله قربان‌گو است

این کارشناس سیاسی با تأکید بر اینکه آمریکا دنبال سرنگونی جمهوری اسلامی است تا نفت ایران را تصاحب کند؛ بنابراین مذاکره با آمریکا به هیچ جایی نخواهد رسید، عنوان کرد: آمریکا برای رسیدن به هدف شوم خود هر کاری توانسته انجام داده و از این پس نیز انجام می‌دهد؛ اما تاکنون توطئه‌هایش شکست خورده است.

سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه آمریکا دنبال رئیس جمهوری است که مقابل غرب تسلیم شده و به آنها امتیاز بدهد، بدون اینکه امتیاز بگیرد، تبیین کرد: غرب در حال دامن زدن به تحریم انتخابات است و آمریکا می‌خواهد با تضعیف ایران زمینه را برای حمله و اشغال کردن ایران فراهم کند و از این طریق بر کل منطقه حاکم شود، بنابراین شکست انتخابات ایران برای آنها مهم است.

قدیری‌ابیانه در پاسخ به افرادی که می‌گویند «چرا باید رأی بدهیم؟» گفت: باید کسانی بر رأس امور قرار بگیرند که از اموال مردم به‌درستی نگهداری کنند. دولت، حکومت و نظام از دارایی‌های ملت ایران است و فرد حاکم باید از حقوق مردم به‌درستی دفاع کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =