فاصله از تکرارها در انتخابات شرط تحول کشور است

فرزند شهید سید محسن صفوی گفت: در برهه‌ی حساس کنونی و برای ایجاد تحول در کشور باید از تکرارها فاصله بگیریم و به فکر انتخاب نیروهای تازه نفس و اثربخش باشیم.

سید سجاد صفوی فرزند سردار رشید اسلام شهید سید محسن صفوی، فرمانده قرارگاه مهندسی رزمی صراط المستقیم در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص تاثیری که عملکرد دولت‌ها در مشارکت مردم دارد اظهار کرد: زمانی که عملکرد دولت‌ها اثرگذاری مطلوب و موثری روی ابعاد زندگی اقتصادی و معیشتی هر خانواده داشته باشند، آن خانواده احساس اثرگذاری بیشتری در زمان انتخابات پیدا می‌کند، اما زمانی که ببیند اوضاع معیشتی بیشتر مردم خوب نیست، احساس ناامیدی و بی اثر بودن انتخابی که داشته به او دست می‌دهد.

وی ادامه داد: متاسفانه این موضوع بزرگترین اتفاقی است که در این دوره برای مردم ما رخ داده و تمیز قرار دادن عملکرد دولت از شرایط کلی حاکم بر کشور کمی سخت شده و من احساس می‌کنم مردم ما با آگاهی می‌توانند این تفکیک را قائل شوند.

سید سجاد صفوی ویژگی کابینه و دولت کارآمد را در دو مبحث بیان و تشریح کرد: اولین ویژگی کابینه‌ی کارآمد این است که باید وزیری که در کابینه حضور پیدا می‌کند دارای کارنامه‌ی مثبت باشد یعنی اگر فردی بدون تخصص و تجربه وارد یکی از وزاتخانه‌ها شود و مسئولیتی برعهده گیرد، نشان از عدم تعهد اوست.

این فرزند شهید ضمن بیان مطلب فوق ادامه داد: نکته دوم توانمندی و جسارت در فعالیت‌ها، انتخاب‌ها و مدیریت‌ها است، ما با توجه به شرایط موجود باید از تکرارها فاصله بگیریم، چون نیاز به تحول اساسی در کشور داریم و تحول ضمن یک انرژی جوان همراه با تجربه به دست می‌آید و باید در کابینه‌ی دولت بعدی از نسل دوم انقلاب بهره‌گیری شود و نسل دوم نیز بداند بدون تجربه و همراهی نسل اول احتمال خطا و کج روی‌ها بسیار خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ شهید حاج سید محسن صفوی، برادر سردار رحیم صفوی از چهره‌های شناخته مهندسی رزمی در دفاع مقدس است که سال 1333 در یکی از روستاهای اطراف اصفهان دیده به جهان گشود و در 21 اسفند سال 1365 بعد از عملیات کربلای 5 زمانی که برای انجام ماموریتی از جبهه عازم تهران بود، در هنگام بازگشت در یک سانحه هوایی مظلومانه به شهادت رسید و همان طور که آرزویش بود در صراط مستقیم الهی جانش را تقدیم معبود خویش کرد.

کد خبر: 1099312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =