اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار به صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد به حوزه فناوری توجه جدی وجود دارد، گفت: مصوبه اعتبار۱۰۰ میلیارد تومانی برای صندوق تصویب شده است که تا پایان سال به صندوق اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ اولین همایش تخصصی و کاربردی آشنایی با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه و روسا و معاونان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، امروز دوشنبه ۲۴ خرداد در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در این برنامه اظهار کرد: این جلسه اولین جلسه‌ای است که برای تبیین خدمات صندوق پژوهش و فناوری به فناوران و پژوهشگران تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان تشکیل این صندوق به سال ۹۴ برمی‌گردد، گفت: با این وجود صندوق کار جدی خود را در چند ماه اخیر و پیش از سال جدید شروع کرده است و در حال حاضر جزو صندوق‌های قوی در بین صندوق‌های پژوهش و فناوری است.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه این صندوق نماینده ۴۰۰ واحد و مرکز دانشگاهی، دانشگاه آزاد است، عنوان کرد: انتطار می‌رود؛ توان این صندوق خیلی فراتر از این باشد و حداقل به یک سرمایه هزار میلیارد تومانی برسد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت کنونی صندوق برای پاسخگویی به ۴۰۰ واحد دانشگاهی کافی نیست، گفت: در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد به حوزه فناوری توجه جدی وجود دارد و مصوبه اعتبار۱۰۰ میلیارد تومانی برای صندوق تصویب شده است که تا پایان سال به صندوق اختصاص خواهد یافت.

در ادامه این جلسه غلام‌زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه به معرفی تاریخچه، بخش‌های مختلف صندوق و خدمات و تسهیلاتی که این صندوق ارائه می‌دهد، پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =