استقبال امارات از روی کار آمدن کابینه جدید رژیم صهیونیستی

امارات از روی کار آمدن کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نفتالی بنت و یائیر لاپید استقبال کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از تایمز اسرائیل، وزارت امور خارجه امارات در پیامی در حساب کاربری خود در توییتر که تکرار خیانت ابوظبی علیه فلسطین محسوب می‌شود، ضمن استقبال از روی کار آمدن کابینه جدید رژیم صهیونیستی، تشکیل کابینه جدید  را به دو نخست وزیر این رژیم تبریک گفت.

در توییت وزارت امور خارجه امارات نوشته شده است: «امارات  تشکیل کابینه جدید اسرائیل را به نخست وزیر نفتالی بنت و یائیر لاپید، نخست وزیر جایگزین و وزیر خارجه او تبریک می‌گوید.»
در ادامه این توییت امارات از همکاری‌ با تل‌آویو در زمینه فناوری، تجارت و سرمایه گذاری استقبال کرد.

امارات در سال گذشته توافق نامه عادی‌سازی روابط را با تل‌آویو، تحت نظارت دولت آمریکا و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا امضا کرد و بعد از علنی شدن، ارتباطش با رژیم صهیونیستی به شدت و سرعت افزایش یافت که شامل زمینه‌های امنیتی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی است.

امارات بعد از عادی‌سازی روابط با تل‌آویو و در ادامه خیانت‌های خود علیه فلسطین اکنون بدنبال آن است که کشورهای جهان را علیه مقاومت فلسطین برانگیزد.

چندی پیش «عبدالله بن زاید» وزیر امور خارجه امارات، طی اظهاراتی بی اساس از جامعه جهانی خواست نام مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را مانند حزب‌الله لبنان و اخوان المسلمین در میان گروه‌های تروریستی ثبت کند.

او همچنین نیروهای مقاومت را به داعش و القاعده تشبیه کرده بود.

امروز پس از مدت‌ها درگیری بین احزاب کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) کابینه جدید این رژیم با نخست وزیری نفتالی بنت و یائیر لاپید شروع به کار کرد.

کابینه‌ای که بر اساس توافقات صورت‌گرفته تشکیل خواهد شد دو نخست‌وزیر دوره‌ای خواهد داشت؛ در دوره نخست، نفتالی بنت به‌ مدت ۲ سال نخست وزیر خواهد بود و در ۲ سال دوم، یائیر لاپید، در پست نخست‌وزیر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =