روز چهارم با گروه‌های D و E/ برد شیک و اولین تساوی بدون گل

چهارمین روز جام ملت های اروپا با برگزاری سه بازی همراه بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ طی دیروز و دیشب مسابقات یورو ۲۰۲۰ در گروه های D و E پیگیری شد که با دو برد و یک تساوی همراه گردید.

اسکاتلند صفر - جمهوری‌چک ۲/ برد شیک!

در دومین دیدار از گروه D یورو ۲۰۲۰، تیم‌های ملی اسکاتلند و جمهوری‌چک در ورزشگاه همپدن‌پارک گلاسکو به مصاف هم رفتند که چکی‌ها با ۲ گل این بازی را بردند.

نیمه نخست چک بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کرد و با ضربه سر شیک، روی ارسال کوفال در دقیقه ۴۲ به گل نخست رسید. اما لحظه شگفت‌انگیز بازی در دقیقه ۵۲ رخ داد، وقتی که توپ دفع شده در میانه میدان به شیک رسید و او دروازه مارشال را از میانه میدان به زیبایی باز کرد.

اسکاتلند میزبان برای بازگشت به بازی باز هم روی به حملات پردامنه آورد، ولی حتی یک گل هم در گلاسکو نزدند.

لهستان یک - اسلواکی ۲/ شروع عالی فالکون‌ها

دیدارهای روز چهارم از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه سن‌پترزبورگ روسیه میان تیم‌های ملی لهستان و اسلواکی دنبال شد که این بازی با پیروزی ۲ بر یک اسلواکی خاتمه یافت.

در این بازی که اولین بازی گروه E بود شچسنی دروازه‌بان لهستان که در دقیقه ۱۸ پس از ضربه ماک، گل‌به‌خودی زد و اشکرینیار در دقیقه ۶۹ گل‌های اسلواکی را به ثمر رساندند و لینتی تنها ۳۰ ثانیه پس از آغاز نیمه دوم تنها گل لهستانی‌ها را به ثمر رساند.

کرچوویاک هافبک لهستان در دقیقه ۶۲ کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد تا اولین اخراجی تورنمنت لقب بگیرد.

اسپانیا صفر - سوئد صفر/ اولین ۰-۰ جام

مهم‌ترین نبرد گروه E یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه لاکارتوخا شهر سویا بین اسپانیا و سوئد برگزار شد که با تساوی بدون‌گل به پایان رسید تا اولین صفر - صفر جام هم ثبت شود.

نیمه نخست اسپانیا چندین موقعیت خلق کرد که درخشش اولسن سنگربان سوئد و بی‌دقتی مهاجمین لاروخا مثل موراتا، باعث شد گلی رد و بدل نشود. البته در تک موقعیت خطرناک سوئد هم ایساک بدشانس بود که توپش را یورنته دفع کرد و بعد از آن به تیر دروازه خورد.

نیمه دوم هم شرایط تقریباً همانند نیمه اول بود. دفاع با برنامه و فشرده سوئد جلوی خلق موقعیت اسپانیا را گرفت و در نهایت هم گلی رد و بدل نشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =