برگزاری نشست بصیرتی، سیاسی با عنوان رسالت دانشگاهیان در انتخابات 1400 ویژه فعالان فرهنگی دانشگاه ها در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

نشست بصیرتی سیاسی با عنوان رسالت دانشگاهیان در انتخابات 1400 ویژه فعالان فرهنگی دانشگاه ها با حضور معاون سابق شبکه رادیویی معارف و محمد قاسمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در سالن جلسات ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام معصوم اسماعیلی وردنجانی از دانشگاه به عنوان مبدا تحولات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی یاد کرد و گفت: از آنجا که دانشگاه‌ها مغز متفکر جامعه محسوب می‌شوند و عمده نیروهایی که در آن فعالیت می‌کنند پر تحرک و دارای همتی مضاعف هستند، تقویت روحیه مسئولیت پذیری در آنان می‌تواند به پییشبرد اهداف کشور کمک شایان توجهی داشته باشد.

معاون سابق شبکه رادیویی معارف یکی از محوری‌ترین مباحث مربوط به انتخابات را مشارکت سیاسی مردم در این رویداد مهم دانست و افزود: در شرایط فعلی حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، از اصلی‌ترین محورهای برگزاری انتخابات پیش رو است.

وی یادآور شد: امروزه کشور در آستانه یک آزمون بزرگ قرار دارد که رسالت همه ما بخصوص دانشگاهیان این است که تا جایی که امکان دارد در جهت حضور حداکثری در انتخابات که یک رسالت بزرگی است تلاش کنیم که هرچه پشتوانه مردمی ما قوی‌تر باشد، قطعا بر مشکلات هم بهتر می‌توان غلبه کرد.

حجت الاسلام اسماعیلی وردنجانی بیان کرد: تحقق یک حماسه، نیازمند شور و نشاط و نقش‌آفرینی آحاد مردم از جمله دانشجویان و استادان  دانشگاه‌ها است. نخبگان، استادان و دانشجویان با ارایه تحلیل‌های منطقی و صحیح می توانند نقش بزرگ و سازنده ای در شورآفرینی برای مشارکت در این رخداد مهم سیاسی داشته باشند.

برگزاری انتخابات سالم، صداقت نمایندگان در تبلیغات، تبیین برنامه‌ها و تدابیر مسئولان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و مشارکت دادن بیش از پیش دانشجویان در جریان برگزاری انتخابات، از مهم ترین موضوعات طرح شده از سوی دانشجویان فرهنگی در این نشست بود.

کد خبر: 1099515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =