خلاف مروت و انصاف بود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پس از تهمت‌های عبدالناصر همتی نسبت به آیت الله علم‌الهدی در مناظرات انتخاباتی؛ این بی‌اخلاقی را خلاف مروت و انصاف دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: 

در دفاع از شخصیتی که حق ایشان بر گردنمان زیاد است: بی اخلاقی در سطح جامعه از نخبگان، بسیار بدتر است اما فضیح‌تر و فجیع تر این است که مرزهای انصاف و آزادگی دریده شود. آن هم برای ریاست!
نام بردن از کسانی که در مناظرات حضور نداشتند تا از خود دفاع کنند خلاف مروت و انصاف بود. از امام جمعه محترم مشهد آیت الله علم الهدی به طعن نام برده شد. شخصیتی مومن و عالم آن‌هم بر اساس تهمت ها و تقطیع سخنهای ایشان. یا للعجب چنین کسانی می خواهند رییس جمهور شوند!

به عنوان شاگرد، مواردی با حضرت استاد و بعضاً ریشه ای اختلاف نظر داریم ولی دیروز جناب آقای همتی خود را در قیامت سخت مدیون علم الهدی کرد. در هر چه انتقاد باشد در نگاه ایشان به بانوان انتقاد نیست. آیت الله علم الهدی از پیشتازان تاسیس بخش خواهران دانشگاه امام صادق علیه السلام بودند و صدها بانوی فرهیخته و عالم در این واحد تربیت شده است.

از همه بگذریم تربیت بانویی فاضله، فرهیخته، مومنه، دانشمند و متواضع همچمون خانم جمیله علم الهدی در بزرگی و عظمت نگاه ایشان به جایگاه زن کافی است.
به تعبیر امیرمومنان، سکوت اهل حق، اهل باطل رادچار توهم می کند.

در تنزل شخصیت آقای همتی همین بس که از بردن نام امثال آذری جهرمی برای خود کسب ابرو می کند و با زدن شخصیتی همچون آیت الله علم الهدی.

به قول استاد عزیزم، دکتر پیغامی، ای کاش از زنان و دختران خاندان عریق و ریشه دار علم الهدی که اکثر آنها دارای مدارج عالیه تحصیلی و نقش آفرینان موثر اجتماعی بوده اند مستندی ساخته می شد ، یا از درون خانواده های ایشان و منزلت خانواده و زن نزد ایشان روایتی می شد تا بدانیم چه طرازی از الگوهای عملی و عینی ایرانی اسلامی.

کد خبر: 1099532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =