ایران ۱ - عراق ۰/ پایان ماموریت بزرگ با چهار پیروزی

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله انتخابی جام‌جهانی و کسب مجوز حضور در جام ملت‌های آسیا برابر عراق به پیروزی رسید تا با کسب چهار برد از چهار دیدار به مراحل بعدی صعود کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ تیم ملی فوتبال ایران که برای رسیدن به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی نیاز به پیروزی برای صدرنشینی دارد، از ساعت ۲۱ امروز سه شنبه در ورزشگاه المحرق بحرین به مصاف تیم ملی عراق رفت یک بر صفر این تیم را شکست داد. سردار آزمون(۳۵) برای ایران گل زد.

نتیجه بازی رفت: در دیداری که آبان سال 98 برگزار شد، عراق با نتیجه 1-2 تیم مارک ویلموتس را شکست داد.

نتیجه بازی قبلی: ایران در دیداری که نتیجه و امتیازش اهمیتی ندارد، 10 گل به کامبوج زد و عراق با یک گل هنگ کنگ را شکست داد.

وضعیت در گروه: ایران با 15 امتیاز تیم دوم گروه است و عراق 17 امتیازی در صدر گروه قرار دارد.

سه‌شنبه 25 خرداد 1400

دور دوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا

ایران – عراق ساعت 21

تیم داوری: ایلگیز تانتاشف، آندری تسپنکوف و دونگ هونگ کانگ

ترکیب ایران

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی(کاپیتان)، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده؛ مهدی طارمی و سردار آزمون

ترکیب عراق

جلال حسن، میثم جبار، سعد ناطق، احمد ابراهیم، علی عدنان، امجد عطفان، صفا هادی، علی مهاوی، همام طارق، بشار رسن، مهند علی

گل‌های بازی:

ایران: (سردار آزمون ۳۵)

عراق: -

کارت زرد:

ایران: (احمد نوراللهی ۹) (علیرضاجهانبخش ۴۱) (صادق محرمی ۵۳) (مهدی طارمی ۸۲)

عراق: (همام طارق ۱۲) (سعد ناطق ۴۷)

کارت قرمز:

ایران: -

عراق: -

مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۱۵: پاس رو به عقب همام طارق و شوت محکم صفاء هادی به سمت دروازه ایران در میانه راه به شجاع خلیل‌زاده برخورد کرد و راهی کرنر شد که در این صحنه عراقی‌ها اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند.

دقیقه ۱۸: فرار سردار آزمون و سانتری که به او رسید باعث شد گل اول ایران به ثمر برسد اما این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

دقیقه ۳۵: احسان حاج صفی با فرار از سمت چپ صاحب توپ شد و با یک پاس در عرض برای سردار آزمون موقعیت تک به تک  خوبی را پایه گذاری کرد و سردار آزمون با یک بقل پای ساده توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه ۴۶: شوت بشار رسن که در موقعیت خطرناک توسط بیرانوند سیو شد.

دقیقه ۶۲: ضربه ایستگاهی بشار رسن با اختلاف کم از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: فرار مهدی طارمی در محوطه جریمه عراق و پاس زیبای او به سردار آزمون رسید اما شوت سردار آزمون توسط جلال حسن سیو شد.

دقیقه ۷۹: یک و دو طارمی و قلی زاده به موقعیت خوبی در محوطه جریمه تبدیل شد اما شوت قلی زاده که دقت کافی را نداشت توسط جلال حسن در وسط دروازه سیو شد.

دقیقه ۸۴:  شوت سامان قدوس در محوطه جریمه باز هم توسط جلال حسن دور شد و در برگشت شوت محکم نوراللهی از پشت ۱۸ قدم ناکام بود.

دقیقه ۹۵: کاوه رضایی با پاس خود، مهدی قایدی را در موقعیتی فوق العاده برای گلزنی قرار داد اما قایدی نتوانست از این موقعیت استفاده کند و ضربه او با فاصله ای بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

کد خبر: 1099556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =