ریاست مرتضی مقدم بر مسند قوه قضائیه صحت ندارد

روابط عمومی دیوان عالی کشور ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم برای مستند قوه قضائیه را تکذیب کرد.

به گزارش گروه اجنماعی خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، در پی انتشار اخباری مبنی بر پیشنهاد انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم به عنوان رئیس بعدی دستگاه قضا، فرید فرهمند مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور ضمن تکذیب این خبر، انتشار چنین اخباری را در راستای مقاصد دشمنان اسلام و انقلاب دانست.

مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور با اشاره به محتوای مطالب منتشره و با توجه به اینکه آیت الله رئیسی به رغم نامزدی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همچنان رئیس قوه قضائیه بوده و تا پایان رأی گیری هیچ چیز مشخص نیست گفت: منتشرکننده چنین خبری هدفش نمایشی جلوه دادن انتخابات و بی احترامی به آرای مردم است.

وی در ادامه با بی پایه و اساس خواندن چنین اخباری تاکید کرد: با توجه به نزدیکی زمان انتخابات، انتشار این اخبار چیزی جز ریختن آب در آسیاب دشمن نیست و موجب تضعیف انتخابات و سوءاستفاده بدخواهان است.

ویتصریح کرد: برخی گمان می‌کنند با ایجاد جو رسانه‌ای می‌توانند در تصمیمات ولی فقیه اثرگذار باشند در حالی که چنین جریان‌هایی فهم درستی از اصل ولایت فقیه نداشته و آن را درک نکرده‌اند.

فرهمند ضمن تکذیب قاطعانه اخبار منتشره در این خصوص از اصحاب رسانه خواست در جهت رسالت خبری خود که همان انتقال صحیح مطالب است گام برداشته و از انتشار اخبار بدون منبع و بی پایه و اساس بپرهیزند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =