عضو عرب کنست: تنها پرچم قانونی در قدس پرچم فلسطین است

عضو عرب کنست نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی را مسئول عواقب برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس دانست و تاکید کرد تنها پرچم قانونی در قدس پرچم فلسطین است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز، عضو عرب کنست نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی را مسئول عواقب برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس دانست.

«احمد الطیبی» رئیس جنبش عربی تغییر در سرزمین‌های اشغالی در گفت وگو با شبکه المیادین گفت: راهپیمایی پرچم، اشغالگری و نشانه نژادپرستی یهودیان است.

وی افزود: تنها پرچم قانونی در قدس و میادین آن پرچم فلسطین است.

الطیبی گفت:  دولت بنت مسئول پیامدهای  راهپیمایی پرچم است.

در همین حال «طلال ابوظریفه» عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک آزادی‌بخش فلسطین نیز در گفت‌وگو با المیادین گفت:  زمان تعرض بی‌پاسخ به قدس گذشته و بازنخواهد گشت.

او تاکید کرد: گزینه‌های عملی نزد مقاومت موجود است و اسرائیل مسئول نقض آتش‌بس است.

شهرک نشینان صهیونیست عصر امروز با پشتیبانی نظامیان صهیونیست با برپایی راهپیمایی پرچم وارد منطقه باب العامود قدس شدند و برنامه تحریک آمیز رقص پرچم را در آنجا انجام دادند و شعارهایی موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) سر دادند.

شهروندان فلسطینی نیز که در پیرامون منطقه باب العامود تجمع کرده بودند با در دست داشتن پرچم فلسطین و سر دادن شعار علیه اشغالگران اقدام آنها در برپایی راهپیمایی پرچم را محکوم کردند.

در همین حال هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان خشمگین در بخش قدیمی قدس دستکم ۲۷ فلسطینی زخمی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =