از کولاک دقایق پایانی رونالدو تا برد اقتصادی خروس‌ها

تیم‌های ملی پرتغال و فرانسه توانستند بازی‌های خود را با برد به پایان برسانند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در ادامه مسابقات جام ملت های اروپا (یورو ۲۰۲۰)، تیم های ملی پرتغال و فرانسه موفق شدند دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

مجارستان صفر - پرتغال ۳/ رونالدو دقایق پایانی کولاک کرد

ورزشگاه پوشکاش آرنای شهر بوداپست میزبان نخستین دیدار از گروه F یورو ۲۰۲۰ بین مجارستان و پرتغال بود، دیداری که قهرمان یورو ۲۰۱۶ آن را با ۳ گل دقایق پایانی برد.

نیمه اول پرتغال برتر بود و چند موقعیت داشت، که مهم‌ترین آن‌ها را رونالدو از شش‌قدم به بیرون فرستاد. نیمه دوم هم مثل نیمه اول سلسائوی اروپا تیم مالک میدان و صاحب موقعیت‌های بیشتر بود، اما درخشش گولاچی و عملکرد خوب دفاعی مجارها مانع گلزنی‌شان می‌شد. با این حال سرانجام قفل دروازه میزبان را دقیقه ۸۴ گوئریرو با ضربه‌ای که به دفاع برخورد کرد و به گوشه دروازه رفت، شکست. ۳ دقیقه بعد مجارستانی‌ها خطای پنالتی دادند و رونالدو هم پایش در دقیقه ۸۷ از روی این نقطه به گل باز شد. دقیقه ۲+۹۰ هم رونالدو از کمند آفساید فرار کرد تا گل دوم خودش و سوم تیمش را بزند.

فرانسه یک - آلمان صفر/ خروس‌ها با گل‌به‌خودی بازی بزرگ را بردند

مهم‌ترین نبرد از اولین هفته رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در گروه F بین فرانسه نایب‌قهرمان دوره گذشته و قهرمان جام‌جهانی و آلمان که در آلیانتس‌آرنای مونیخ میزبان این دیدار بود برگزار شد، که خروس‌ها این بازی را با یک گل بردند.

در نیمه نخست آلمان بیشتر صاحب توپ بود و مالکیت بیشتری داشت، اما نتوانست آنطور که باید و شاید موقعیت خطرناک ایجاد کند. اما فرانسه از یکی از اندک موقعیت‌هایش استفاده کرد و ارسال هرناندس با اشتباه هوملس در دقیقه ۲۰ وارد دروازه مانشافت شد.

نیمه دوم هم همانند نیمه اول با برتری آلمان در مالکیت و خلق موقعیت همراه بود، ولی اتفاق‌های مهم‌تر روی دروازه خودشان رخ داد. گل امباپه با کمی تأخیر در دقیقه ۶۲ آفساید اعلام شد. در دقیقه ۸۵ هم فرار امباپه و در نهایت گل بنزما توسط VAR آفساید تشخیص داده شد.

حملات پردامنه آلمان در دقایق پایانی هم ثمری نداشت تا مانشافت نخستین بازی‌اش را به نایب‌قهرمان دوره قبل ببازد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =