سومین اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی پیمانی وزارت علوم اعلام شد

سازمان سنجش سومین اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای جدول انطباق رشته‌های تحصیلی آزمون استخدام پیمانی وزارت علوم سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است؛ پیرو اطلاعیه‌های ۲۲ و ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ و با توجه به اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص همانندی یا جایگزینی برخی رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی، به اطلاع متقاضیان می‌رساند اگر هر یک از متقاضیان دارای مدرک تحصیلی در مقطع/رشته/گرایش مندرج در ذیل ستون «مجموعه رشته‌ها/گرایش‌های تحصیلی ۲» جدول پیوست باشند، می‌توانند در شغل محل‌هایی که در شرایط احراز آن‌ها مقطع/رشته/گرایش ستون متناظر در همان ردیف، در ذیل ستون «مجموعه رشته‌ها/گرایش‌های تحصیلی ۱» باشد، شرکت کنند.

داوطلبان برای دسترسی به جدول انطباق رشته‌های تحصیلی آزمون استخدام پیمانی وزارت علوم در سال ۱۴۰۰، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. 

ضمناً باتوجه به موارد اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =