اعلام حمایت اهل سنت کشور از آیت‌الله رئیسی

عالم برجسته اهل سنت ‌با تاکید بر اینکه قاطعیت، قانون‌مندی و مبارزه جدی آیت الله رئیسی بافساد نشان از لیاقت و توانمندی وی برای ریاست جمهوری است گفت: ما به این نتیجه رسیده‌ایم که در انتخابات به صورت یکپارچه به آیت الله رئیسی رای دهیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، شیخ محمد علی امینی رئیس هیئت افتای علمای اهل سنت جنوب کشور در نشست علما و مردم اهل سنت با ابولقاسم جراره رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان هرمزگان اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشانگر علاقه‌مندی ما به تعیین سرنوشت خودمان است.

وی افزود: مردمی که به سرنوشت خود علاقه‌مند است، ملتی که دوست دارد کشورش پیشرفت پیدا کند و امور مملکت به سامان برسد و دوست دارد انسان‌های لایق، امین و پاک دست، عهده‌دار مسئولیت‌های مختلف باشند قطعا احساس تکلیف می‌کند برای حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب افرادی که دارای شایستگی و توانمندی هستند.

رئیس مدرسه دینی سلطان العلما بیان کرد: هر کس براساس تشخیص خودش ممکن است برای رای دادن تصمیم گرفته باشد و افرادی هم ممکن است جهت رای دادن هنوز تصمیم نگرفته باشند، برداشتن گام اول با قاطعیت تصمیم به شرکت در انتخابات است.

وی ادامه داد: این روزها تبلیغات برای رای ندادن بسیار زیاد است و قطعا دشمن دوست ندارد همبستگی ملت را ببینند و دوست ندارند پیامی به دنیا مخابره شود که مردم علیرغم تحریم‌ها، مشکلات و فشارها کشورشان و نظامشان را رها نمی‌کنند و همه با هم یک صدا، یکپارچه و همدل می‌خواهند جواب رد به پیام‌های مسموم داشته باشند و در انتخابات شرکت کنند.

شیخ محمد علی امینی تاکید کرد: سرنوشت ما به همین انتخابات‌ها گره خورده است و ما می‌خواهیم بالاترین مسئول اجرایی کشور و پارلمان محلی دلسوزی را انتخاب کنیم که خیرخواه مردم باشند و دنبال جریانات سیاسی و پست و مقام گرفتن نباشند.

عالم اهل سنت هرمزگان ابراز داشت: آنهایی که هنوز برای رای دادن به نتیجه نرسیده‌اند در این دو روز باقی مانده می‌توانند با سوال کردن از افراد موثق و مورد اعتماد به جمع‌بندی صحیح برسند تا در روز رای دادن دچار تعلل، دودلی و اشتباه نشوند.

 رئیس هیئت افتای علمای اهل سنت جنوب کشور بیان کرد: همان‌طور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند انتخابات یک روز است اما تاثیر آن در 4 سال است و 4 سال کم نیست و اگر انسان دقت نکند قطعا در 4 سال از انتخاب خود پشیمان می‌شود اما اگر درست انتخاب کند وجدانش آسوده است.

وی اظهار داشت: در بحث کاندیداهای ریاست جمهوری طبق بررسی دیدگاه‌ها و سوابق شاخص‌ترین چهره حضرت آیت‌الله رئیسی است که امتحان خود را در 2 سالی که در قوه‌قضاییه بوده پس داده است، قاطعیت، قانون‌مندی و مبارزه جدی ایشان با فساد مخصوصا با دانه درشت‌ها نشان از لیاقت و توانمندی او برای ریاست جمهوری است.

امینی افزود: به مردم اعلام کرده‌ایم که نظرمان آیت الله رئیسی است و رای‌مان را به ایشان می‌دهیم البته در کنار ایشان افراد دلسوز دیگری نیز هستند اما ما به این نتیجه رسیده‌ایم که روز 28 خرداد به صورت یکپارچه به آیت الله رئیسی رای دهیم. 

عالم اهل سنت هرمزگان تاکید کرد: رای ما هم در داخل کشور و هم در حوزه بین الملل دارای تاثیر است و در عرصه بین‌المللی موجب می‌شود رئیس جمهور ما از اقتدار بیشتری برخوردار شود و در عرصه داخلی کسی با رای بیشتری انتخاب شود قطعا پاسخگویی و توجه بالاتری دارد و ما توجه داریم با توجه به مطالبات زیادی که داریم شاهد عمل باشیم.

امینی تاکید کرد: یکی از مطالبات ما اقتصاد دریامحور است و آیت الله رئیسی به مطالبات ما پاسخ دادند و گفتند زیبنده نیست کشوری که دریا داشته باشد بیکار داشته باشد لذا دولت آینده به مطالبات اصلی شماها که رونق صید و صیادی و حمایت و ارائه تسهیلات است توجه ویژه خواهد کرد و در این زمینه اشتغال ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =