انتخابات به منزله ی لیله القدر نظام جمهوری اسلامی ایران است

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد هرمزگان با تاکید بر مشارکت همه جانبه در انتخابات پیش رو گفت: انتخابات به منزله ی لیله القدر نظام جمهوری اسلامی ایران است و همه وظیفه الهی داریم با انتخاب فردکارآمد،صادق وصالح درراه اصلاح وپشرفت کشورخود، هوشمندانه سهیم باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل پاک نژاد در نشست خود با دانشگاهیان گفت:  ازهمه دانشگاهیان استان هرمزگان برای شرکت وحضورحداکثری درانتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری دعوت می نمایم تا با حضور  گسترده و چشمگیر خود در پای صندوق های رای دشمن را منفعل و ناامید سازند.

وی با بیان اینکه، راه ایجادایران قوی، پشتیبانی ازکشوردربزنگاههاست که انتخابات یکی از مهم ترین وموثرترین بزنگاه های  است که با حضور و مشارکت دانشگاهیان در انتخابات پیش رو برای تعیین سرنوشت خویش با انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا موجبات بسترسازی رشد و پیشرفت کشور در همه زمینه ها فراهم می گردد.

استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد:  آزمون پیش رو پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها برگزار شده و خوشبختانه مردم خداجو،هوشمند،بیدار و حق طلب ایران اسلامی همواره پیروز این میدان خطیر بوده اند و از همه ی این آزمون ها با سربلندی و افتخار بیرون آمده اند.

وی تاکید کرد:  این انتخابات (سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی)  به لحاظ هجمه ی همه جانبه دشمنان  مثل ایادی استکبار همچون  منافقین ،رژیم کودک کش اسرائیل ، امریکا و سلطنت طلبان بسیارحساس و مهم است.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان هرمزگان با  تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب  در خصوص اهمیت انتخابات مطرح کرد:  انتخابات لیله القدر نظام جمهوری اسلامی ایران است  واکنون وظیفه آحاد مردم است تا با حضوری گسترده ضمن انتخاب اصلح، معنای حکومت مردم سالار رابرای جهانیان بازگو نمایند.

پاکنژاد؛ حضور حداکثری در این انتخابات و لبیک به آرمانهای شهیدسلیمانی ها وپشت کردن به دشمنان دین و کشو را  تاکیدی بر حقانیت نظام و  پاسخی شایسته به جانفشانی رزمندگان اسلام به ویژه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی درعرصه دیپلماسی وکشورداری ودینداری دانست و بیا داشت:با احترام به همه  خدمتگزاران  مردم شریف  ، از دانشجویان عزیز،اساتید معزز،فرهیخته و گرانقدر وپرسنل دلسوز و خدوم دعوت می کنیم برای حفظ دستاوردهای گرانبهای چهل ساله انقلاب با حضور در پای صندوق های رای، صحنه انتخابات را هر چه پرشور تر و شاداب تر ساخته و این امانت مهم را با سلامتی به آیندگان بسپاریم  و با انتخاب  فردکارآمد،صادق و صالح در راه اصلاح وپشرفت کشورخود هوشمندانه سهیم باشیم.

کد خبر: 1099633

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =