بازدید مجازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از منطقه عملیاتی بانروشان ایلام

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام اعلام کرد: دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی از منطقه عملیاتی بانروشان موزه دفاع مقدس بازدید کردند.

به گزارش خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ شاهرخ رستم‌نیا اظهار کرد: با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام بازدید مجازی دانشجویان و استادان سراسر کشور به‌صورت مجازی از موزه دفاع مقدس ایلام و منطقه عملیاتی بانروشان بازدید کردند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام بر زنده نگه داشتن نام و یاد و رشادت‌های شهدا در طول دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: از آنجا که این بازدید در قالب برنامه جامع توانمندسازی با نام شهید سلیمانی مزین است باید با شرکت در انتخابات راه شهیدان را ادامه دهیم و برای حفظ استقلال و شکوه ایران تلاش کنیم.

در ادامه این بازدید که با روایت حسین درویشی از یادگارهای هشت سال دفاع مقدس همراه بود زوایای جنگ و ایثارگری رزمندگان اسلام بیان شد.

درویشی افزود: رزمندگان ما با دست خالی مقابل دشمن بعثی جانفشانی کردند و دشمن که با حمایت دلارهای دنیای استکبار علیه ایران وارد جنگ شده بود با رشادت جوانان و رزمندگان ایران اسلامی نتوانست یک وجب از سرزمین ما را تصاحب کند.

در حاشیه این بازدید نقاط مختلف مناطق عملیاتی، تندیس شهدای استان ایلام و ادوات جنگی به صورت آنلاین در معرض دید استادان و دانشجویان قرار گرفت و در پایان به سوالات دانشجویان درباره دفاع مقدس پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099743

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =