جهاد دانشگاهی مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرد

جهاد دانشگاهی در بیانیه‌ای در آستانه ۲۸ خرداد روز انتخابات از اقشار مختلف مردم شریف ایران دعوت کرد تا با عزم و اراده، مشارکت گسترده خود را در پای صندوق‌های رأی به نمایش گذارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛  جهاد دانشگاهی در بیانیه‌ای در آستانه ۲۸ خرداد روز انتخاب از اقشار مختلف مردم شریف ایران دعوت کرد تا با عزم و اراده خود مشارکت گسترده خود را در پای صندوق‌های رأی به نمایش گذارند.

متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ملت بزرگوار، صبور و استوار ایران اسلامی؛

اینک همه ما در آستانه برگزاری انتخابات قرار گرفته‌ایم. جمهوری اسلامی ایران از آغاز تا به امروز، زنده بودن و پویایی خود را مرهون خداباوری، مردم باوری و خودباوری یافته است و بدون استثنا هر موفقیتی که رقم زده می‌شود، هر عزتی که حاصل می‌شود و هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی، سیاسی، اجتماعی و … به ثمر می‌نشیند، محصول این اعتقاد ارزشمند است که حضرت امام روح الله (ره) آن را در کالبد اجتماع مسلمین جهان دمید.

ملت غیرتمند و آگاه ایران؛

نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی با بیش از ۴۰ سال فعالیت در عرصه علم و فناوری و فرهنگ، امروز به محضر شما گزارش می‌دهد که آتش یأس پراکنی دشمنان و انواع و اقسام تحریم‌ها از تحریم اقتصادی و نظامی و دارویی گرفته یا تحریم انتخابات بر دل و جان طیف گسترده‌ای از فرزندان جوان، خوش فکر و کوشای شما که برای پیشرفت دانش بنیان میهن‌شان هم قسم شده‌اند دیگر اثر نمی‌گذارد. این حرکت بزرگ و این اراده و خودباوری، نیازمند پشتیبانی و حضور درخشان در میدان، چاره مواجهه با تاریک نمایی و بدبینی القا شده از آن سوی مرزهاست.

مشارکت و حضور مردم در انتخابات پیش رو فارغ از سلایق، جناح‌ها، طرفداری‌ها و رقابت‌های انتخاباتی، به خودی خود دستاورد عظیمی به همراه دارد و آن عبارت است از تقویت اعتماد به نفس ملی، گسترش باور توانستن و امید به آینده و افزایش قدرت ملی و بین المللی ایران سربلند در دنیای پیچیده امروز.

جهاد دانشگاهی با تاکید دوباره بر اهمیت انتخابات، از اقشار مختلف مردم شریف ایران دعوت می‌کند تا بار دیگر با عزم و اراده خود در روز ۲۸ خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده شأن را به نمایش گذارند. اعضای این نهاد انقلابی با امید و اطمینان به نصرت الهی همگام با آحاد ملت با افتخار در جشن شکوه جمهوریت ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1099749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =