دانشگاه پاسخگوی دغدغه مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی در مراسم اختتامیه مناظرات انتخاباتی شورای شهر عنوان کرد: دانشگاه پاسخگوی دغدغه مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ حامد برجسته در مراسم اختتامه مناظرات انتخاباتی شورای اسلامی شهر آمل که با تلاش حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی در این دانشگاه برگزار شد، گفت: دانشگاه پاسخگوی دغدغه مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر است.

وی با بیان اینکه برگزاری مناظره‌ها وزن انتخابات را افزایش داده و کمک زیادی به شناخت مردم از نامزدها کرده است، اظهار کرد: تعداد زیاد نامزدهای شوراهای اسلامی شهر امکان شناخت مناسب و مقایسه این نامزدها را برای مرد سخت و ناممکن کرده است، بنابراین این مناظره‌ها به دغدغه مردم در شناخت نامزدها پاسخ می‌دهد و از سوی دیگر بستر مناسبی را برای بیان برنامه‌ها و توانمندی‌های آنان مهیا کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی با ابراز خرسندی از پررنگ‌تر شدن نقش دانشگاه در معادلات اجتماعی شهر آمل عنوان کرد: جایگاه علمی و رویکرد غیرجناحی در انتخابات، دانشگاه را به یک مرکز روشنگری قابل اعتماد تبدیل کرده است.

برجسته با قدردانی از تلاش جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی اظهار امیدواری کرد که این روند برای دوره‌های بعدی انتخابات به صورت گسترده‌تر و با رفع اندک نواقص موجود در تحقق هدف مشارکت حداکثری مدنظر مقام معظم رهبری انجام شود.

وی با اشاره به پیشینه علمی و فرهنگی شهر آمل و وجود دانشمندان و نخبگان علمی همچون طالب آملی، علامه محمدتقی آملی و علامتین حسن‌زاده آملی و جوادی آملی تأکید کرد: شورای منتخب مردم باید توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی شهر کرده و همکاری و تعامل خود را با دانشگاه‌ها به عنوان قلب علمی و فرهنگی شهر افزیش دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099788

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =