«نیکلاس مادورو» پیروزی آیت‌الله رئیسی را تبریک گفت

رئیس‌جمهور ونزوئلا در پیامی ضمن عرض تبریک به آیت‌الله رئیسی برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، خواستار تعمیق روابط دو کشور شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا، با انتشار بیانیه‌ای پیروزی آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» در سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در بیانیه‌ای به مردم جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت نمونه خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران تبریک گفت.

وی سپس با تبریک به رئیسی برای پیروزی در سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران گفت: «رئیس‌جمهور منتخب ابراهیم رئیسی و مردم انقلابی ایران از حمایت بی قید و شرط رئیس‌جمهور نیکلاس مادورو و انقلاب بولیواری به منظور تعمیق اتحاد مردمان دو کشور در مواجهه با نبردهایی برای احقاق عدالت اجتماعی، عزت و حاکمیت در آینده این جهان آشفته و ادامه پیشرفت در ساخت یک جهان چندقطبی و چند مرکزی برخوردار هستند ».

رئیس‌جمهور ونزوئلا همچنین از «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران نیز برای صداقت با مردم ایران در سال‌های ریاست‌جمهوری، تحکیم استقلال و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در جامعه ایران و همچنین مدیریت وی در جامعه جهانی و ترویج احترام به حقوق بین‌الملل و ارتقاء‌ روند ائتلاف منطقه‌ای از طریق گترش همبستگی، دانش و برابری بین مردمان جهان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =