توصیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران به رئیس جمهور منتخب

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران به مناسبت پیروزی ملت در انتخابات بیانیه‌ای صادر و چند توصیه به رئیس جمهور منتخب کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به مناسبت پیروزی ملت غیور ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: پیروزی ملت شریف ایران در عرصه حماسه 28 خرداد ماه، نشانه جمهوریت، هوشمندی، موقعیت شناسی مردمی بود که علیرقم فشار سنگین اقتصادی و امپراطوری رسانه ای توانسته، همبستگی ملی خود را به عرصه ظهور برسانند و به دشمنان این آب و خاک ثابت کنند هر آنچه که برای آن خون داده اند فدای تحریف‌ها، تخریب ها، دروغ‌ها، دوقطبی سازی ها، هراس افکنی ها نمی کنند و پای کار حرف رهبر و حق تعیین سرنوشت خود هستند  همچنین انتخابات خرداد 1400 ثابت کرد مسئولینی  که به توهم تحریم یا تعویق انتخابات را داشتند، رو سیاه مانده و سیلی محکمی خوردند و فهمیدند که ملاک حال فعلی افراد است.

در این بیانیه چند توصیه به رئیس جمهور منتخب آینده نیز مطرح شده است: آقای  رئیس جمهور  بدانید که هر آینه پیروزی  از آن خداوند بوده و هر دستی فرای دست او محکوم به شکست است. رئیس جمهور منتخب حالا که اعتماد مردم  را به خود دیدید و بر مسند نشسته اید، مستضعفان جامعه را فراموش نکنید. ردای ریاست جمهوری ردای بلند و سنگینی است، لکن خدا را از یاد نبرید که قطعا دچار خسران عظیمی خواهید شد و سرنوشت روسای جمهور قبل دچار خواهید شد. رئیس جمهوری که با شعار فساد ستیزی بر سر کار می‌آید بار سنگینی بر دوش دارد و از هم اکنون باید مواظب خود و همراهانش باشد. همیشه به یاد داشته باشید مردم در چه شرایطی شما را برگزیدند و از شما چه انتظاراتی دارند، خود را اسیر سیاسی بازی ها و گروه گرایی‌ها نکنید.

دانشجویان در این بیانیه بیان کردند: هرگز فراموش نکنید در تصمیمات خود به جزء رضای خدا و انتفاع مردم، استماع بادمجان دور قابچی ها و محافظه کاران را در نظر نگیرید و با تاسی به گذشته خود، جهادی و انقلابی عمل کنید. حتما در چینش کابینه خود از جوانان، مومن حزب الهی استفاده و کلام رهبری را اجرا کنید.

در بخش پایانی این بیانیه خاطرنشان شده است: ما اعضای شورای تبیین مواضع و دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان تهران ضمن تبریک به شما و عنوان چشمان بیدار و صدای رسای ملت به رصد اقدامات و برنامه های شما نشسته ایم و از هرگونه مطالبه گری دست نمی کشیم و هم به عنوان بازوان پر توان در خدمت رسانی و کمک به دولت شما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1100237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =