میلیچ: این پیروزی شخصیت مربی و بازیکنان را ثابت کرد

بازیکن کروات استقلال گفت: این پیروزی فراتر از 2 بر صفر بود و بازیکنان و مربی شخصیت خود را ثابت کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، هوویه میلیچ در خصوص شرایطش اظهار داشت: در مورد وضعیت چه باید بگویم این اسمش بی احترامی است. راجب جزئیات نمی توانم الان صحبت کنم، اما به موقع روی کاغذ می‌توانم بیاورم. حتی امروز به باشگاه رفتم تا حداقل در مورد پرداخت هایی که برای بلیت داشتم، صحبت کنم، اما ظاهرا قرار نیست آنها هم پرداخت شوند.

وی ادامه داد: خیلی چیزها در مورد خودم در رسانه ها می‌بینم که صحت ندارد، اما می‌توانید از خودم بپرسید که چه کسی استقلال را دوست دارد چه کسی دوست ندارد. من معیار خوبی شده‌ام چون از روی خبرهایی که می‌بینم می‌توانم تشخیص دهم.

بازیکن استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود در اثاث کشی مصدوم شده است، عنوان کرد: حتی قبل از مصدومیت سراغ ماساژور تیم رفتم که به دلیل نداشتن استراحت و جای مشخص، ماساژم دهد، اما گفت روغن برای ماساژ نداریم و الان هم برای بازی احتمال مصدومیت وجود دارد. زمین تمرین مناسب نداریم و همین باعث می‌شود بقیه بازیکنان هم در معرض مصدومیت قرار بگیرند. یکی از دلایل اصلی مصدومیت قطعا همین اثاث کشی بوده است.

میلیچ تاکید کرد: به نظر من این پیروزی 2 بر صفر نبود، بلکه خیلی ارزشمند تر بود. در این شرایط بازیکنان و مربی با جان و دل برای هواداران جنگیدند و شخصیت خودشان را ثابت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =