آتش سوزی خودرو سواری خودروی سواری که پس از گرفتار شدن بین دو کامیون در جاده خاوران دچار آتش سوزی شده بود با تلاش به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.


به گزارش ایسکانیوز، در پی تماس با مرکز آتش نشانی تهران، ایستگاه 78 در ساعت 17:45 عازم جاده خاوران روبروی شهرک کاروان شدند.


علیرضا چراغی مدیر منطقه 8 عملیات در این باره گفت: یک ‌دستگاه کامیون به علت عدم رعایت مقررات راهنمایی از قسمت عقب با یکدستگاه خودروی سواری پراید برخورد کرده است و پس از آن خودروی سواری نیز با یک دستگاه کامیون دیگر برخورد و راننده درون خودرو محبوس شده بود.


وی افزود: شدت برخورد کامیون با خودروی سواری به حدی بودن که باعث محبوس شدن راننده و شعله وری باک بنزین شده بود.


چراغی خاطرنشان کرد: خوشبختانه قبل از رسیدن آتش نشانان با کمک رانندگان عبوری راننده از میان آهن پاره های خودرو بیرون آورده شده بود و نیروی عملیات پس از رسیدن به محل حادثه ضمن رعایت نکات ایمنی و نصب علائم هشدار دهنده در جاده و قطع برق خودرو مشغول مهار و خاموش کردن آتش سوزی خودروی سواری شدند.
گفتنی است: آتش نشانان پس از مهار آتش سوزی خودروی سواری و جداسازی از بین دو کامیون و هدایت خودروها به انتهای سمت راست جاده و تحویل محل به عوامل راهور و انتظامی حاضر در محل، به عملیات خود پایان داد.

کد خبر: 11179

وب گردی

وب گردی