تهران-ایسکانیوز : افزایش سقف وام ساخت مسکن به۵۰ میلیون تومان هیچ ارتباطی با تسهیلات بانک مسکن از محل سپرده‌های ممتاز و اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن نداشته و ساز و کار این تسهیلات جدید، متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز و به استناد توضیحات معاونت سپرده ممتاز مرکز برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد بانک مسکن، مصوبه اخیر هیئت وزیران در خصوص افزایش سقف وام مسکن زوج‌های جوان و ارزان‌سازی نرخ سود تسهیلات مربوطه هیچ ارتباطی با تسهیلات بانک مسکن از محل سپرده‌های ممتاز و اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن نداشته و ساز و کار این تسهیلات جدید متعاقبا و توسط سخنگوی هیئت دولت اعلام خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: درحال حاضر سقف تسهیلات بانک مسکن در قالب فروش اقساطی مسکن 350 میلیون ریال برای اشخاص عادی و 500 میلیون ریال برای زوج‌های جوانی است که تاریخ ثبت عقدشان از 17 دی 92 به بعد بوده؛ ضمن آنکه سقف تسهیلات جعاله تعمیر و تکمیل مسکن نیز در حال حاضر 100 میلیون ریال است.

بنابراین لازم است دارندگان اوراق و متقاضیان استفاده از این تسهیلات ضمن توجه به محتوای این اطلاعیه و با آگاهی کامل نسبت به معامله این اوراق اقدام کنند.
کد خبر: 112662

وب گردی

وب گردی