تهران – ایسکانیوز:یوسف تیموری، بازیگر طنز تلویزیون در حوزه کارگردانی نیز فعالیت دارد و این روزها مشغول بازی در سریال پلیسی آمین و کارگردانی چهارمین کار خود است.

بازیگر سریال های تلویزیونی زندگی به شرط خنده و زیر آسمان شهر، با اشاره به فعالیت هایش در زمینه کارگردانی گفت:همزمان دارم کاری را کارگردانی می کنم که طنز است و آن را برای موسسه رسانه های تصویری می سازم.

یوسف تیموری افزود: سال پیش هم فیلمی را کارگردانی کردم که هنوز پخش نشده است و با حساب کارهای قبلی ام، این فیلم، چهارمین فیلمی است که در حال ساخت آن هستم.

4f348yrxp8jy904zzp0c

تیموری درباره فعالیت های تلویزیونی اش گفت: این روزها مشغول بازی در سریال آقای منوچهر هادی هستم که سریالی در ژانر پلیسی است. تیموری در این سریال که مجموعه پر بازیگری است، قرار است در قالب یک تروریست، یکی از نقش های منفی سریال را بازی ‌کند.

در سریال آمین که سریالی پلیسی است و توانمندی پلیس را در مبارزه با جرایمی نظیرقاچاق مواد مخدر به تصویر می کشد،امین حیایی، داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، بهناز جعفری، آشامحرابی، سودابه بیضایی، امیررضا زرین بخش و شاهرخ استخری بازیگران اصلی هستند و هادی ساعی نیز برای نخستین بار به عنوان بازیگر حضور دارد. جواد نوروز بیگی تهیه کننده، منوچهر هادی کارگردان و زامیاد سعدوندیان نویسنده سریال آمین هستند.

IMG12021516
کد خبر: 114715

وب گردی

وب گردی