تهران - ایسکانیوز:ويژه برنامه «هل اتي» از سري برنامه «خونه زندگي» دوشنبه 28 مهر همزمان با روز خانواده به روي آنتن شبكه دو مي رود.

حسين قرباني با اعلام اين خبر گفت: به مناسبت روز خانواده همزمان برنامه «هل اتي» با دعوت از مهمانان، خوانندگان و كليپ هاي نمايشي خانواده ها در شهرهاي كشورمان، اين روز را جشن مي گيرد.

تهيه كننده اين برنامه خاطرنشان كرد: در برنامه «هل اتي» حجت الاسلام محمدرضا دُرّاني بعنوان كارشناس مذهبي به همراه خانواده‌شان حضور دارند تا پيرامون اين روز مبارك و دلايل نامگذاري اين روز به عنوان روز خانواده، مطالبي را بازگو كنند.

قرباني گفت: از ویژگی های این برنامه حضور میهمانان با خانواده هایشان است تا به نوعي هم يادآور روز خانواده باشد و مخاطبان هم با خانواده مهمانان و هنرمندان كشورشان آشنا شوند.

139108170112

قرباني در پایان درباره آيتم هاي اين برنامه اضافه کرد: در "هل آتی" پلي بك هايي از خانواده هاي لرستان، آذربايجان، بلوچستان و.... به نمايش درخواهد آمد تا شيوه و تعريف فضاي خانوادگي را در ساير شهرهاي كشورمان به تصوير بكشد.

وی  مهدي پديدار  را به عنوان كارگردان هنري این برنامه معرفی کرد.

«هل اتي» كاري از گروه خانواده شبكه دو سيماست كه دوشنبه 28 مهر در سه نوبت به روي آنتن شبكه دو مي رود. زمانهاي پخش اين ويژه برنامه، ساعت 9 به مدت 90 دقيقه، 11:15 به مدت 30 دقيقه و 14:15 به مدت 70 دقيقه خواهد بود.

 
کد خبر: 114851

وب گردی

وب گردی