تهران_ایسکانیوز، پلاس+/گفتگو های ما را قبلا در باب وحدت درون هردو  جناح اصلاح طلب و اصولگرا در ایسکا پلاس خوانده اید.اینبار به سراغ الیاس حضرتی فعال سیاسی اصلاح طلب و صاحب امتیاز روزنامه ی اعتماد رفته ایم. حضرتی تکثر احزاب اصلاح طلب  را خوش یمن دانست و دراینباره به ایسکانیوز گفت: به عقیده من ورود هر حزبی درون جریان اصلاح طلبی حرکتی مبارک است و باید به تشکل ندا خیر مقدم گفت و با آغوش باز آنها را پذیرفت. از آنجایی که در روحیه و ویژگی اصلاح طلبان فضایی آزاد و آزاد اندیشی وجود دارد تمامی احزاب درونش زیر یک چتر جمع می شوند.

او در ادامه افزود: از دید ما تشکل ندا محافظ هستند و ما دستشان را محکم می فشاریم و به آنها خوش آمد می گوییم و از حضورشان استقبال می کنیم.

حضرتی وحدت میان اصلاح طلبان را بالا دانست و دراینباره گفت: اصلاح طلبان مجموعه ای از گروه ها و اندیشه های مختلف، با یک اصول مشترک هستند،که تمامی اعضای این جناح ، تمامی اصول را قبول دارند از جمله حضور عزیزانی با سابقه در تشکل ندا که نه تنها موجب به خطر انداختن جناح اصلاح طلب نمی شوند بلکه وحدت و نشاط این جناح را دو چندان می کنند. در حقیقت تشکل ندا مجموعه ای پراکنده و جدید بود که مکانی برای فعالیت نداشت اما بالاخره توانست با پرچم و عنوانی جدید وارد این جناح سیاسی شود و نشاط و شادابی را میان اصلاح طلبان وارد کند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در ادامه با اشاره به فعال شدن اصلاح طلبان گفت : امیدواریم با فعال شدن اصلاح طلبان تاثیری گذاری این جناح سیاسی  در مجلس و آرایش سیاسی کشور را شاهد باشیم .
کد خبر: 114904

وب گردی

وب گردی