تهران- ایسکانیوز: سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه پاسداران در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه دلیل پیروز بودن ایران و اسلام، حقیقت درونی آنهاست، اظهار داشت: درون اقداماتی که علیه ایران، اسلام و تشیع انجام می‌شود هیچ حقیقتی نیست.

وی با اشاره به فضائل اخلاقی و مدیریتی فرماندهان دفاع مقدس، تاکید کرد: شهدای بزرگ دفاع مقدس قبل از اینکه فرمانده باشند، صاحب مکتب و مدرسه بودند. شهید شوشتری، شهید همت، شهید باکری و ... لذا باید ابتدا به مدرسه آنان مراجعه کنیم  تا اخلاق و رفتار و فضائل اخلاقی و مدیریتی ایشان را بشناسیم.

سرلشکر قاسم سلیمانی اضافه کرد: باید بدانیم رفتار، اخلاق  و مدیریت و تربیت شهدا چه بود که توانستند این گونه باشند. باید بررسی کرد که چه شد هیچ فرمانده ای در جنگ ما تو زرد در نیامد. منبع جوهره شهدای ما در اسلام بود و حقیقت در امام تبلور پیدا کرد و به شهدا تسری یافت.

وی در پاسخ به سوالی درباره مخالفان وحدت در منطقه گفت: مهم انتهای حوادث و حقایق است. دلیل اینکه تمام این تلاش ها در مقابل اسلام، ایران و تشیع صورت می گیرد و شکست می خورد در درون آن است که حقیقتی در آنها وجود ندارد. وقتی فاقد حقیقت باشد شکست خواهد خورد.

فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: دلیل موفقیت های جمهوری اسلامی در این است که حقیقتی در آن است. هر حرکتی چه بزرگ و چه کوچک اگر فاقد حقیقت مانند حوادث تروریستی و داعش نتیجه ای جز شکست نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که ویژگی تروریست ها یعنی خونخواری آنان چه تناسبی با این حقیقت دارد، گفت: به راهکارهایی متوسل می شوند که ماندگار و اثرگذار نخواهد بود. مهم انتهای این حوادث است. ما باید به انتهای حوادث نگاه کنیم مگرنه از این دست رخدادها در تاریخ زیاد اتفاق افتاده است.

 

 

 
کد خبر: 115131

وب گردی

وب گردی