تهران- ایسکانیوز: معاون اداری مالی شرکت بیمه ایران گفت : سهم بیمه زندگی (عمر و پس انداز) در میان ایرانیان 9 درصد است که فاصله بسیار زیادی با میانگین جهانی دارد.
حمید تاجیک عضو هیات مدیره و معاون اداری مالی شرکت بیمه ایران یکشنبه شب در آیین معرفی مدیر شرکت بیمه ایران در استان سمنان اعلام کرد: سهم بیمه زندگی در منطقه 28 درصد، میانگین جهانی آن 57 درصد و در کشورهای پیشرفته بین 87 تا 80 درصد است.

وی فاصله بین 9 درصد ایران و 57 درصد میانگین جهانی را خلاء ظرفیت بازار فعلی کشور دانست و اظهار داشت: با سرانه فعلی حق بیمه های عمر در کشور بین 10 تا 12 میلیون نفر از مردم ایران با همین شاخص سرانه درآمد قابلیت تبدیل به بیمه زندگی دارند.

تاجیک ظرفیت بیمه عمر را برای فروش بسیار جذاب خواند و گفت: به عنوان یک راهبرد اصلی بیمه ایران تلاش دارد تا با خلق محصولات جدید در حوزه بیمه های زندگی، نقش پربارتری را در اقتصاد کشور ایفا کند.

وی بیمه زندگی 'مان' را جدیدترین محصول بیمه ای بیان کرد و گفت: این محصول تمام فاکتورهای لازم برای پوشش بیمه ای، سرمایه گذاری و سایر مباحث دارد.

وی سیاست شرکت بیمه ایران به عنوان تنها شرکت بیمه ای دولتی در ایران را توسعه بیمه های زندگی و توسعه زیرساخت آی .تی برشمرد و گفت: در این عرصه دریافت و پرداخت الکترونیک تمام شعب بیمه ایران در دست اقدام است و این امر تاثیر بسزایی در چابک سازی و رعایت اصول اقتصادی در عرصه بیمه ای دارد.

معاون اداری مالی شرکت بیمه ایران گفت: در این شرکت تمام استان ها در قالب یک مجموعه مستقل دیده می شود و این امر سبب می شود گستردگی بیمه ایران مانع چابک بودن این شرکت نشود و تقویت روحیه تجاری و مشتری مداری از دیگر اهداف این شرکت است.
کد خبر: 115330

وب گردی

وب گردی