تهران - ایسکانیوز: امیر عابدینی یکی از منتقدان فدراسیون فوتبال به ریاست علی کفاشیان است. او که بارها مواضع خودش را بی پرده در قبال سو مدیریت فدراسیون فوتبال اعلام کرده است، امروز در گفت‌و گویی با ایسکانیوز بر لزوم برگزاری جلسه‌ی مجمع در خصوص تصمیم گیری نهایی در مورد فدراسیون فوتبال تاکید کرد و توضیحاتی در مورد جلسه‌ی سازمان لیگ ارائه داد.

امیر عابدینی در مورد عدم تمایل علی کفاشیان برای برگزاری جلسه‌ هیات رییسه  گفت: طبیعی است که کفاشیان تمایلی به برگزاری چنین جلسه‌ای نداشته باشد چون هیچ چیزی در فدراسیون مشخص نیست. صورت حساب مالی فدراسیون روشن نیست و بازهم تاکید می‌کنم که طبیعی است کفاشیان از تشکیل جلسه طفره برود.

عضو سابق هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال در مورد تاریخ برگزاری جلسه‌ی مجمع فدارسیون فوتبال افزود: تاریخ مشخصی اعلام نشده است ولی مقرر شده بود که جلسه‌ی مجمع در آبان ماه حتما برگزار شود.

عابدینی در مورد مصوبات جدید سازمان لیگ افزود: امروز تصویب کردیم علاوه بر 7 بازیکن حاضر بر روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری، دو بازیکن زیر 23 سال نیز بتوانند روی نیمکت بنشینند. این مصوبه را به دلیل حمایت از بازیکنان جوان و تیم‌های پایه انجام دادیم. البته چنین قانونی نیاز به ابلاغیه‌ی مهدی تاج دارد و در فصل آتی اجرایی خواهد شد.
کد خبر: 115792

وب گردی

وب گردی