تهران- ایسکانیوز: اولین مراسم تجلیل از بازنشستگان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مهندس ابریشمی نیا (معاون اداری و مالی)، دکتر احسانی (معاون اجرایی) و جمعی از مسئولان و کارکنان سازمان مرکزی برگزار شد.


 به گزارش دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس ابریشمی نیا معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی با تشکر از بازنشستگان، گفت: این عزیزان با تلاش خود ظرف مدت 30 سال چراغ دانشگاه آزاد اسلامی را روشن نگه داشته اند.


وی با بیان اینکه روز 28 مهرماه به این دلیل برای برگزاری این مراسم انتخاب شد که روز خانواده و تکریم بازنشستگان است، اظهار امیدواری کرد: برگزاری اینگونه برنامه ها در دانشگاه آزاد اسلامی تداوم داشته باشد.


ابریشم نیا با اشاره به اینکه تکریم بازنشستگان برای مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و شخص آیت الله هاشمی رفسنجانی دارای اهمیت فراوان است، افزود: در همین راستا دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دستوری مبنی بر اینکه از این به بعد از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر و قدردانی شود، صادر شود.


وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس مصوبه ای به تصویب رسید و به تمام واحدها ابلاغ شد که طبق آن، مراسم تکریم بازنشستگان برگزار شود.


ابریشم نیا با تأکید بر اینکه بازنشستگان هر دستگاهی، بعد از 30 سال خدمت، ذخایر ارزشمند آن دستگاه محسوب می شوند، تصریح کرد: بر تمام همکاران واجب است نهایت احترام و قدرشناسی را برای این عزیزان قائل باشند.


وی همچنین ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک کانون بازنشستگان دانشگاه آزاداسلامی راه اندازی شود.


احسانی، معاون اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این مراسم جنبه نمادین دارد، گفت: از آنجا که انسان خلیفه الله است، باید تلاش کند خداگونه عمل کند.


وی خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است که اگر دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر دارای چنین نقش موثری در کشور و جهان است، به خاطر زحمات تک تک همکاران دانشگاه است که هرکدام به نوبه خود خشتی روی خشت دیگر گذاشته اند تا دانشگاه آزاد اسلامی به این نقطه رسیده است.


احسانی افزود: این مراسم برای این است که بگوییم قدر زحمات همکارانمان را می دانیم. تا وقتی این فضای تکریم و قدرشناسی در دانشگاه و به تبع آن در کل جامعه باشد، انگیزه کار و فعالیت بیشتر می شود و برکت خداوند نیز شامل حال همه خواهد شد.


معاون اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه سیاست مدیریت جدید دانشگاه، تکریم تمام همکاران است، تصریح کرد: در راستای تکریم همه جانبه همکاران، در شش ماهه اول سال جاری، 9 میلیارد تومان از منابع دانشگاه، به صورت وام در اختیار کارکنان قرار گرفته است.


شایان ذکر است در پایان این مراسم از زحمات 30ساله  آقایان امیر افشار، حسن ملک محمدی، فرشید کریمی، محمد نوبهاری تهرانی، مهرنوش رضوانی، قدمعلی کوهساری، عبدالله رئیسی فرد، مرحوم محمود صدرالهی و غلامرضا صادقی زهرایی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و تقدیر شد.


کد خبر: 115998

وب گردی

وب گردی