تهران – ایسکانیوز: سریال تلویزیونی آمین، مجموعه ای پلیسی به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی و کارگردانی منوچهر هادی است که این روزها در تهران در حال ساخت است.

جواد نوروز بیگی در گفت و گو با خبرنگار ایسکا نیوز ضمن اشاره به پیشرفت کار گفت: ما هنوز در محله تولید هستیم و 50 درصد تایم را ساخته ایم و ادامه کار هم با سرعت در حال انجام است.

000

وی درباره زمان پخش این سریال افزود: فعلا مشخص نیست اما بی شک در بهترین زمان ممکن پخش خواهد شد.

تهیه کننده و سرمایه گذار فیلم سینمایی طبقه حساس که مدیر تولید فیلم های زیادی هم بوده درباره تفاوت کار این دو حوزه گفت: مدیر تولید هم همان وظایف تهیه کننده را به عهده دارد و در حقیقت نماینده تهیه کننده در یک فیلم یا سریال است.امیدوارم در این سریال هم مثل بقیه کارهایی که تاکنون حضور داشته ام، بتوانم صد در صد مفید باشم.

IMAGE635068972775962961

جواد نوروزبيگي متولد 1345 تهران است که فعاليت سينمايي را با فيلم «سجاده آتش» به كارگرداني احمد مرادپور به عنوان مشاور نظامي كارگردان آغاز كرد. از فعاليت هاي او مي توان به تهیه کنندگی فیلم های سینمایی اعترافات ذهن خطرناك من، پستچي سه بار در نمي زند، تابو و پروانگی و مدیر تولید فیلم های بید مجنون و به همین سادگی و مجری طرح سینمایی های خدا نزدیک است و آواز گنجشک ها اشاره کرد.

 
کد خبر: 116046

وب گردی

وب گردی