تهران- ایسکانیوز: نمایشگاه گروهی نقاشی انجمن هنرمندان نقاش ایران در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود

نمایشگاه گروهی نقاشی به همت انجمن نقاشان ایران، با عنوان «تیتر یک-تولد نقاش»، 4 آبان ماه ساعت 17 در 4 نگارخانه خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود. همچنین در همین تاریخ، نمایشگاهی از آثار نقاشی اعضای شورای مدیریت کمیته‌های انجمن هنرمندان نقاش ایران برگزار خواهد شد و به این ترتیب خانه هنرمندان ایران به مدت یک هفته میزبان نقاشان مطرح کشور خواهد بود.

unnamed

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، یکشنبه هفته آینده نگارخانه‌های ممیز، زمستان، پاییز و میرمیران میزبان نمایشگاه مفهومی «تیتر یک- تولد نقاش» خواهند شد. این نمایشگاه به کیوریتوری کتایون مقدم، مینا نادری و آیدین خانکشی‌پور از طرف انجمن هنرمندان نقاش ایران با شرکت بیش از 130 هنرمند برگزار خواهد شد.

برای برگزاری این نمایشگاه به همه هنرمندان مقواهایی به اندازه واقعی روزنامه (70×50) داده شده تا آنها با این ذهنیت که روزنامه شخصی خودشان را دارند واقعیت‌های ذهن خود را در آن منعکس کنند. در این نمایشگاه، هنرمند شبه روزنامه‌ای را تصویر می‌کند که تیتر آن هستی نقاش، نقاشی و حتی سبک نقاشی اوست و به لحاظ ساختاری و بصری نیز، یک تجربه متفاوت از کار همیشگی او به حساب می‌آید.

گفتنی است، در همین تاریخ و در نگارخانه‌های بهار، تابستان و نامی نمایشگاهی از آثار نقاشی اعضای شورای مدیریت کمیته‌های انجمن هنرمندان نقاش ایران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای دیدن این نمایشگاه ها می‌توانند تا 11 آبان، همه روزه از ساعت 13 تا 20 به نشانی خیابان آیت الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

 
کد خبر: 116118

وب گردی

وب گردی