تهران - ایسکانیوز: «لبخند ماهی ها» به کارگردانی سعید بصیری و تهیه کنندگی محسن دانشور از سه شنبه، 29 مهر روی آنتن شبکه دو سیما می رود.


«لبخند ماهی ها» با نام قبلی «معصومانه در خواب» نوشته فرهاد طب نوری زندگی جوانی را به تصویر می کشد که به دلیل متارکه پدر و مادرش تنها شده و زندگی اش دستخوش تغییرات شدید اجتماعی می شود.


این مجموعه تلویزیونی در 3 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش از آنتن شبکه دو تولید شده و کامران تفتی،ایمان صفا، حامد وحید، سعید پیر دوست، مهران رجبی، افشین سنگ چاپ، کیانوش گرامی، سیامک قاسمی، فریده دریا مجد، حامد وحید،  مهدی فقیه، عزت الله رمضانی فر ، سلماز حصاری و رضا اهادی بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.


018A7647.MOV.Still001


این مینی سریال را که در کرج، تهران و حومه تصویربرداری شده لیدا جهانگیری تدوین کرده و آرمان موسی پور موسیقی آن را ساخته است.


«لبخند ماهی ها» کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو سیماست، از دیگر عوامل این تله فیلم می توان به محبوبه مجلل مجری طرح، احمد احمدی تصویر بردار، مسعود شاهوردی صدابردار، علیرضا شهسواری صحنه، مجید وثیقی گریم، وحید نصیری دستیار اول کارگردان، علیرضا مجلل تدارکات و شیماباقری منشی صحنه اشاره کرد.


این مینی سریال از سه شنبه ساعت 21:30 دقیقه از شبکه دو روی آنتن می رود.

کد خبر: 116300

وب گردی

وب گردی