تهران - ایسکانیوز: فرهاد مجیدی بازیکن محبوب استقلالی‌ها سرانجام طلسم حضورش در برنامه نود را شکست و پس از خداحافظی از فوتبال در گفت‌و گوی زنده‌ی تلویزیونی مقابل عادل فردوسی‌پور پاسخگوی سوالات جالبی بود.

در ابتدای گفت‌وگو فرهاد مجیدی، مصاحبه‌اش با خبرورزشی با تیتر «رخصت استقلالی‌ها، به پرسپولیس می‌روم» را تکذیب کرد.

در ادامه یکی از روزنامه نگاران قدیمی خبرورزشی با نود تماس گرفت و ضمن تایید مصاحبه مجیدی با خبر ورزشی در سال 77 گفت: فرهاد مجیدی چنین موضوعی را به ناصر احمدپور گفته بود که چاپ کنند تا استقلالی‌ها طلب 20 میلیون تومانی‌اش را بدهند! ولی باز هم مجیدی چنین موضوعی را تکذیب کرد و به پرسپولیسی بودن فردوسی‌پور کنایه‌هایی زد. در ادامه فردوسی‌پور سوالی از مجیدی پرسید که باعث بروز حاشیه شد. فردوسی پور به انتقاد از مجیدی که پول را به بازی در تیم‌های بزرگ ترجیح داد پرداخت و جهانبخش را نمونه خوبی برای رفتار متفاوت عنوان کرد. مجیدی در جواب گفت: جهانبخش را نمی‌شناسم!

مجیدی در مورد جدایی موقتی‌اش از استقلال افزود: من اعتقاد دارم ما ورزشکاران باید خودمان را مدیریت کنیم و از تجربیات انسان‌های موفق استفاده کردم. یادم می‌آید از مدیری که خیلی موفق است سوال کردم شما واژه استعفا را چطور معنا می‌کنید؟ مدیر گفت در ایران اصلا تعریف استعفا نداریم. من در فضایی که نتوانستم کار کنم از حضورم در استقلال استعفا دادم و با رفتنم از استقلال توانستم از تیم محبوبم حمایت کنم! تنها گزینه‌ی من رفتن از استقلال بود. در فضایی که نمی‌توانم تمرینات خوبی داشته باشم، کیفیتم پایین می‌آید و توقعات مردم را نمی‌توانم برآورده کنم به همین دلیل نخواستم برای استقلال حاشیه درست کنم و از این تیم جدا شدم.

فردوسی‌پور در ادامه پرسید: زمانی که شما از استقلال جدا شدید تیم شما با اختلاف شش امتیاز صدرنشین بودید ولی...

مجیدی این سوال را بی پاسخ گذاشت و گفت : نمی‌خواهم مسایل خانوادگی را در رسانه مطرح کنم.

مجیدی در مورد بازگشت مجددش به استقلال گفت: فقط به خاطر هواداران استقلال به تیم محبوبم برگشتم. هواداران استقلال شرایط را برایم محیا کردند تا مجددا به تیمم برگردم.

مجیدی همچنین در مورد عوض شدن صحبت‌هایش در مورد مکتب حجازی و بازگشتش زیر نظر امیر قلعه نویی گفت: در این زمینه نمی‌خواهم صحبت کنم ولی مکتب حجازی صداقت و رک‌گویی و راستگویی ایشان بود. خیلی‌ها انتقاد کردند و گفتند باید می‌گفتی مکتب استقلال! مکتب استقلال چیست؟ مکتب حجازی است که تا ابد ماندگار است. الگوی اخلاقی را از ناصرخان به ارث بردم. صداقت و رفتار و گفتار این مربی بود که حتی پرسپولیسی‌ها هم دوستش داشتند.

بازیکن محبوب استقلال در خصوص خداحافظی‌اش از فوتبال گفت: وظیفه‌ام بود از بزرگتر تیم آقای قلعه نویی رخصت بگیرم و مخصوصا زودتر خداحافظی کردم تا استقلال بتواند بازیکن جدید جایگزین کند.

مجیدی در پایان ضمن رد پیشنهاد مربیگری در تیم ملی گفت: هیچ صحبتی از طرف فدراسیون با من نشده و فعلا قصد دارم دوره‌های مربیگری را طی کنم!
کد خبر: 116386

وب گردی

وب گردی