تهران- ایسکانیوز: بسیج دانشجویان، بسیج کارکنان و بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با صدور بیانیه‌ای، صدور حکم اعدام برای شیخ نمر، روحانی شیعه عربستانی را محکوم کردند.


در این بیانیه آمده است:


«يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّـهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ»


«اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد، اگر خدا را يارى كنيد، شمارا يارى خواهد كرد و پايدارى خواهد بخشيد».


بی‌شک حرکت عظیم و مبارک بیداری اسلامی در منطقه و دنیای اسلام که حرکتی بزرگ به سمت‌وسوی خروج محرومین و مستضعفان از یوغ طاغوت و استکبار است  مورد  انزجار و بدخلقی استکبار گران خواهد بود و اینک باوجود  قرن‌ها  تاریکی و خفقان آزادی بیان در شبه‌جزیره عربستان توسط حاکمان طاغوتی و مستکبر آل سعود که فرزند نامبارک روباه پیر جهت ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و بدنامی مسلمانان در جهان می‌باشد با اظهارات و انتقادات شیخ نمر از مردان آزادی‌خواه این سرزمین که  پرچم آزادی و آزادگی را در دست گرفته و ندای اسلام  را سر می‌دهد مورد برخورد شدید این حکومت وابسته به آمریکا و اسراییل و انگلیس مواجه می‌شود و حکم اعدام را برای وی صادر می‌کنند.


اما یک سؤال: چگونه آل سعود که طبق اظهارات خویش پشتیبان مالی گروه منحرف داعش در خاک سوریه و عراق است با دیدن به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان بی‌گناه  چشمان خود را می‌بندد و دلارهای حاصل از فروش نفت کشور خود را خرج استحکام و رونق حرکت‌های تروریستی و وحشیانه داعش می‌نماید؟ درحالی‌که صدای مملو از استضعاف شیعیان کشورش را در سیاه‌چال‌هایش  خفه می‌نماید...  گویی عصر جاهلیت است!


و اینک، ما دانشجویان، استادان و کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، این حرکت مملو از بغض و کینه دولت عربستان مبنی بر اعدام شیخ نمر را محکوم نموده و خواستار لغو حکم و برخورد مجامع اسلامی هستیم.

کد خبر: 116392

وب گردی

وب گردی