تهران-ايسكانيوز: محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در نطق پيش از دستور جلسه امروز صحن علني با خطرناك خواندن بازي آمريكا و همپيمانان منطقه اي خود گفت: ايران از همان روزي كه بحران به سوريه رسيد، كمك عراق و سوريه را در برنامه داشت.

وي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران نقش مهمي در مبارزه با تروريسم در منطقه داشته و دارد تاكيد كرد: بحران سوريه توسط تروريست ها به عراق كشيده شد ودر اين شرايط ايران كمك هاي خود را به دولت هاي و ملت هاي عراق و سوريه باري مبارزه با تروريست هاي تكفيري رساند.

باهنر ادامه داد: ایران محور مبارزه با تروریسم در منطقه و جهان است و در اين راستا حمايت هاي زيادي از كشورهايي كه مورد هجوم تروريست ها قرار گرفته اند انجام داده است.

نايب رئيس مجلس گفت:كشورهاي اسلامي در شرايطي كه منطقه در شرایطي حساس به سر مي برد، بايد توجه ویژه ای به دام های خطرناک استکبار جهانی و صهیونیسم داشته باشند.

باهنر با بيان اينكه اقدامات تروریستی داعش دست پرورده غرب و صهیونیسم است افزود: آمريكا و همپيمانانش با هدف انتقال بحران از سرزمين اشغالي به منطقه، به دنبال اين هستند كه ر‍ژيم صهيونيستي رابه حاشيه امن ببرند.

وي همچنين گفت: حمايت آمريكا در حالي انجام مي شود كه بسیاری از اقدامات ضد بشری آمریکا و غرب با واسطه گری و دلالی رژیم صهیونیستی اتفاق می افتد.

 
کد خبر: 116497

وب گردی

وب گردی