تهران-ایسکانیوز: به مناسبت روز ورزش و تربيت بدني، ورزش صبحگاهي کارکنان ستاد وزارت دفاع، امروز سه شنبه با حضور سردار سرتيپ پاسدار دکتر حسين دهقان، وزير دفاع و پشيتيباني نيروهاي مسلح برگزار شد.

به گزارش اداره کل تبليغات دفاعي وزارت دفاع، سردار دهقان پس از انجام ورزش صبحگاهي به همراه کارکنان ستاد وزارت دفاع، در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبريک روز ورزش و تربيت بدني خدمت ملت شريف و بزرگوار ايران  به ويژه قهرمانان، ورزشکاران و  کارکنان نيروهاي مسلح  گفت: در نيروهاي مسلح تربيت بدني و ورزش يک امر لازم، واجب و ضروري محسوب مي شود  و بايستي همه همکاران  از لحاظ جسماني،  همواره آمادگي کامل براي حضور در تمامي صحنه ها و عرصه هاي مختلفي که اقتضاي ماموريت آنها محسوب مي شود  را دارا باشند.

وزير دفاع با بيان اينکه انجام ورزش همگاني، سلامتي، شادابي، گشاده رويي و تقويت روحيه براي انجام بهتر ماموريت ها را به ارمغان مي آورد تصريح کرد: در معارف اسلامي تاکيد بسياري نسبت به انجام  ورزش هاي  همگاني نظير شنا، اسب سواري و تيراندازي شده که خوشبختانه اين برنامه هاي ورزشي در نيروهاي مسلح نيز گنجانده شده است.

سردار دهقان افزود: در مجموعه وزارت دفاع، ورزش هاي همگاني به خصوص در زمينه هاي رزمي و دفاع شخصي به شکل جدي مورد توجه قرار گرفته و همکاران ما در هفته حداقل سه برنامه ورزشي را انجام مي دهند که انشاءالله تلاش خواهيم کرد تا برنامه هاي ورزشي بيشتري را مورد توجه و اهتمام قرار دهيم.

وزير دفاع استقبال کارکنان وزارت دفاع را از برنامه هاي ورزشي تحسين برانگيز دانست و تصريح کرد: ايجاد مراکز بيشتر در زمينه ورزش و سلامت، ضمن فراهم کردن مشارکت بيشتر  کارکنان در ورزش همگاني،  نشاط وپويايي  را براي کارکنان وسازمان به ارمغان خواهد آورد.

سردار دهقان افزود: انشاءالله ملت ما، گرايش به ورزش را بيش از پيش در درون خود نهادينه و فرهنگ ورزش و ورزشکاري را توسعه دهند و همه دست اندرکاران امور ورزش به ويژه در نيروهاي مسلح،  برنامه هايشان را به نحو مطلوبي به اجرا گذارند  و اگرچه بحث هاي قهرماني و تخصصي خاص نيز مي تواند مورد توجه باشد، اما بايستي به طور عموم به سمت ورزش هاي همگاني و آنچه به سلامت افراد کمک مي کند حرکت کنيم.

وزير دفاع در پايان با اشاره به موفقيت خيره کننده ورزشکاران معلول و جانباز در مسابقات پارا آسيايي اينچئون تاکيد کرد: پيروزي هاي اين عزيزان موجب سربلندي و افتخار ايران عزيز است.
کد خبر: 116810

وب گردی

وب گردی