تهران- ایسکانیوز،پلاس+/ فاطمه راکعینمایندهٔ مجلس ششم شورای اسلامی بوده  معتقد است دانشگاه آزاد سبب  شد تا شرایطی فراهم شود که بسیاری از افراد بتوانند تحصیل کنند . او می گوید پیش از این در بسیاری از رشته ها به دلیل وجود مشکلات مردم  به ناچار برای تحصیل به کشورهای دیگر می رفتند اما  دانشگاه آزاد این مشکل را برطرف کرد .

راکعی دانشگاه آزاد ودولتی را از نظر آموزش در یک سطح دانست و دراینباره گفت: دانشگاه آزاد یک نهاد علمی پژوهشی است که که در حقیقت در جمهوری اسلامی ایران از  اولین نهاد های علمی به حساب می آید. با اینکه در ابتدای بازگشایی دانشگاه آزاد سوال هایی بر چگونگی تاسسیس آن وجود داشت اما طی سالها توانست به گونه ای فعالیت کند که در میان مردم محبوب شود. در واقع هم مردم و هم مسئولین متوجه شدند که دانشگاه آزاد با پتانسیل، گسترش بالا و شعبه هایی که دارد می تواند خلا دانشگاه های دولتی را میان جوانان کمرنگ کند.

او افزود : دانشگاه آزاد موجب شد تا فرزندان جامعه بتوانند ادامه ی تحصیل دهند چرا که پیش از این برای قبولی در دانشگاه های دولتی باید سختی های فراوانی را می کشیدند تا شاید قبول شوند. در حقیقت دانشگاه آزاد اجازه نداد که جوانان ما از تحصیل باز بمانند و این مسئله باید برای ما بسیار ارزشمند باشد و قدر این نعمت را در کشور بدانیم.

 

او در ادامه افزود: دانشگاه آزاد در سراسر کشور در حال گسترش است ، زمانی که شهریه های دانشگاه بالا رفت مردم از این نهاد علمی فاصله نگرفتند، ماندند و شهریه ها را پرداخت کردند و این مسئله نشان از عملکرد خوب دانشگاه آزاد در چند سال اخیر بوده است.

 

راکعی با بیان آنکه برخی از افراد می خواهند با تهمت دانشگاه آزاد را زیر سوال ببرند عنوان کرد: در میان چنین اقدامات مهمی که دانشگاه آزاد در سال های اخیر انجام داده است باز برخی افراد می خواهند اقدامات آن را با تهمت و توهین زیر سوال ببرند، در حقیقت مسئولین نباید به آنها اجازه دهند که هر طور دلشان خواست توهین کنند و باید به شکلی جدی جلوی چنین مسئله ای بایستند.
کد خبر: 116976

وب گردی

وب گردی