تهران-ایسکانیوز: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی  واحد اسلامشهر در پی پیامی درگذشت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفتند.


متن پيام به شرح ذيل است:


"بسم الله الرحمن الرحیم


خبر درگذشت عالم مجاهد آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری رحمه الله علیه که پس از دوران طولانی بیماری به ملکوت اعلي پيوستند را با تأسف و تأثر دریافت کرديم.


این عالم بزرگوار که از آغاز نهضت امام بزرگوار در صفوف مبارزه قرار داشت، در دوران پس از پیروزی نیز همواره دارای نقشي اثرگذار بوده و در عرصه‌ های گوناگون فکری - سیاسی و جهادی، وفادارانه نقش آفرینی میکردند؛ به حقیقت ایشان یاوری صدیق برای نظام و رهبری بوده و خدمات کم‌نظیر و بعضاً بی‌نظیری به انقلاب و کشور در مقاطع مختلف داشتند. بی‌تردید خدمات این یار سفر کرده از اذهان ملت رشید ایران پاک نخواهد شد.


مدیریت مجلس خبرگان رهبری، در تاسیس و اداره دانشگاه امام صادق (ع)، مسئولیت جامعه روحانیت مبارز تنها بخشی از زحمات این فقیه عالیقدر بود و به حق می‌توان ایشان را عضو هیات امنای انقلاب اسلامی برشمرد. ایشان تکیه‌گاه استوار برای نیروهای دلبسته به انقلاب، امام و رهبری بود که قطعاً از این به بعد نبود ایشان بیش از پیش در میان آنها احساس می‌شود. این ثلمه را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل ا...)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و برای آن روح عالی علو درجات مسئلت داريم.


دانشگاهيان واحد اسلامشهر"

کد خبر: 116993

وب گردی

وب گردی