تهران- ایسکانیوز: مشاور رییس بنیاد ملی نخبگان از عرضه و در دسترس قرار گرفتن نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) آیین نامه ها و ماهنامه «سرآمد» همزمان با برگزاری هشتمین گردهمایی ملی نخبگان جوان خبر داد.


به گزارش معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری درباره نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) ماهنامه سرآمد و آیین نامه ها و بخش نامه های بنیاد ملی نخبگان اظهار کرد: این نرم افزار، ابزاری برای اطلاع سریع جامعه نخبگان کشور از آیین نامه ها و بخش های مرتبط و همچنین استفاده از مطالب ماهنامه خبری تحلیلی سرآمد در کوتاه ترین زمان پس از انتشار آن است.


وی افزود: این نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) دارای سه بخش است که در بخش اول، همزمان با انتشار نسخه کاغذی ماهنامه سرآمد، نسخه موبایلی آن نیز بلافاصله در دسترس نخبگان، استعدادهای برتر و علاقه مندان قرار خواهد گرفت. کاربرانی که از طریق گوشی موبایل خود به اینترنت دسترسی دارند می توانند نسخه کاغذی سرآمد را از طریق این نرم افزار دانلود و در آرشیو شخصی خود نگهداری کنند. در بخش دوم نسخه موبایلی سرآمد نیز آیین نامه ها و بخش های بنیاد ملی نخبگان به سهولت و در کمترین زمان ممکن در دسترس نخبگان قرار می گیرد. بخش سوم این نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) نیز به پرسش های متداول مربوط به نخبگان به همراه پاسخ های آنها می پردازد که هر ماه به‌روزرسانی می شود.


مشاور رییس بنیاد ملی نخبگان درباره نحوه دسترسی به نرم افزار موبایلی سرآمد گفت: این نرم افزار از طریق وبسایت saramad.co قابل دسترسی و دانلود است و دستگاه های موبایلی که به سیستم عامل اندروید مجهز هستند می توانند این اپلیکیشن را مورد استفاده قرار دهند.


وی درباره هدف تولید این اپلیکیشن ابراز کرد: با توجه به گسترش نرم افزارهای موبایلی و به دلیل مزیت هایی که در آنها به واسطه دسترسی سریع به اطلاعات وجود دارد و نحوه ارتباط بین افراد جامعه را آسان تر کرده است، جامعه نخبگان از نخستین گروه هایی هستند که نسبت به اپلیکیشن ها ابراز تمایل می کنند. بنابراین نسخه موبایلی سرآمد نیز با توجه به موفقیت نسخه کاغذی آن طی انتشار چهار شماره در دوره جدید، بی شک از مزایای این سیستم ارتباطی بهره خواهد گرفت و سهولت دسترسی به مطالب ماهنامه سرآمد و اطلاع سریع از آیین نامه های جدید بنیاد ملی نخبگان را برای جامعه نخبه کشور به همراه خواهد داشت.


اپلیکیشن ماهنامه سرآمد صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در سالن اجلاس سران؛ محل برگزاری هشتمین همایش ملی نخبگان جوان به صورت رسمی منتشر شد.


هشتمین همایش ملی نخبگان جوان 29 و30 مهرماه در سالن اجلاس سران و اولین جشنواره فرهنگی- ورزشی نخبگان یکم لغایت سوم آبان‌ماه برگزار می‌شود. دیدار شرکت‌کنندگان در همایش با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در روز سی‌ام مهرماه از جمله مهمترین برنامه‎های این همایش است.


کد خبر: 117390

وب گردی

وب گردی